  • 21. Data: 2019-09-03 15:47:38
    Temat: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wysilałem się za 14 zł, po prostu przepisałem Twój mail ;-)

    -----

  • 22. Data: 2019-09-03 16:18:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 września 2019 15:47:41 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Nie wysilałem się za 14 zł, po prostu przepisałem Twój mail ;-)

    Jakie pytanie taka odpowiedź ;>
    Ale jak oddadzą, to browara stawiasz ;P

  • 23. Data: 2019-09-19 15:15:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Odpowiadając na reklamację dotyczącą operacji realizowanej z użyciem karty,
    uprzejmie informuję, że bank uznał roszczenie. Operacja
    wynikająca z reklamacji, została zwrócona na rachunek bezpośrednio przez Usługodawcę.
    Kwota 12,53 PLN, wynikająca z różnicy
    przewalutowania transakcji obciążenia i uznania rachunku przez Usługodawcę zostanie
    zwrócona na rachunek niezwłocznie, w terminie do
    siedmiu dni roboczych od daty odpowiedzi."

    Przecież nie będziemy dzielić dobrego browca na pół ;-)

    -----

  • 24. Data: 2019-09-19 15:40:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 września 2019 15:15:56 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Przecież nie będziemy dzielić dobrego browca na pół ;-)

    I tak nie ma za co kupować - wyrównali dokładnie do wartości obciążenia w złotówkach
    (włącznie z prowizją 3,5%) - a wg kursu dolara powinieneś na tym zarobić - i wtedy
    byłoby za co pić ;>

  • 25. Data: 2019-09-19 15:45:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pisz następną reklę, wyślę, może starczy na krówki ;-)

    -----

  • 26. Data: 2019-09-19 15:58:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 19 września 2019 15:45:22 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Pisz następną reklę, wyślę, może starczy na krówki ;-)

    Co się mam powtarzać, przecież już napisałem:
    "16 sierpnia dolar po 3,95zł - więc za 107$ powinieneś dostać 422,40zł".
    Jeśli oddali tylko 415,19zł to niech tłumaczą, skąd te prawie 2% potrącenia.