  • 1. Data: 2002-11-26 13:02:34
    Temat: Stara książeczka oszczędnościowa PKO
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Właśnie znalazłem w/w w swoich przepastnych szufladach... ;)
    Czy ktoś wie ile mogę dostać (czy w ogóle mogę?) jeżeli na dzień 27 marca
    1986 roku mam 250 zł?
    Czy w tej sprawie zwracam się do PKO BP czy gdzieś indziej?
    Dzięki za info

    damian

  • 2. Data: 2002-11-26 13:06:50
    Temat: Re: Stara książeczka oszczędnościowa PKO
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "damian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1986 roku mam 250 zł?
    > Czy w tej sprawie zwracam się do PKO BP czy gdzieś indziej?

    o rany cale dwa i pol grosza !!!
    chce ci sie ?? policzyles koszty dojazdu ?
    :-))
    pokaz dzieciakom jaki bank mial system w XX wieku - bedzie to o wiele
    cenniejsze
    :_)

  • 3. Data: 2002-11-26 13:20:06
    Od: "Paweł" <k...@t...pl>

> [...]
    > 1986 roku mam 250 zł?
    > Czy w tej sprawie zwracam się do PKO BP czy gdzieś indziej?

    zwracasz się do PKO BP
    tak "od ręki" to nawet PKO BP Ci nie powie ile tam masz - będziesz musiał
    oddać ksiażeczkę w oddziale i ze 2 tygodnie czekać aż to policzą

    na oko to raczej nie licz na wiele, ale w sumie to nie wiem - usiłuję sobie
    właśnie przypomnieć ile to było wtedy warte ... 1986 rok to średnia pensja
    wtedy była chyba koło 5 tyś zł, co i tak nic nie mówi o sile nabywczej
    pieniądza, trudne zadanie w sumie

  • 4. Data: 2002-11-26 13:25:31
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Napisz ile ci naliczyli ,czekam z ciekawoscią ,ta sama sytuacja jest u mojej
    zony .

  • 5. Data: 2002-11-26 19:13:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <arvra3$aqd$1@news.onet.pl>, damian wrote:
> [...]
    > 1986 roku mam 250 zł?
    > Czy w tej sprawie zwracam się do PKO BP czy gdzieś indziej?

    Nie wyrzucaj przypadkiem. Możesz się miło rozczarować, tak jak ja.
    Niestety nie pamiętam dokładnych dat i kwoty, kt. dostałam. Wiem
    tylko, że na książeczce leżało 5 złotych, a wypłaty było tyle, że na
    pewno warto było pofatygować się dwa razy do banku.

    Renata

  • 6. Data: 2002-11-26 23:00:55
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    On Tue, 26 Nov 2002 14:20:06 +0100, Paweł wrote:

> [...]
    >właśnie przypomnieć ile to było wtedy warte ... 1986 rok to średnia pensja
    >wtedy była chyba koło 5 tyś zł, co i tak nic nie mówi o sile nabywczej

    Grosze. Pamiętam, choć młody wówczas byłem, że w tamte lata stówę - tj.
    Waryńskiego - w godzinę się na lody i oranżadę dało przeszastać... :-)

    --
    Brodsky

  • 7. Data: 2002-11-26 23:34:52
    Temat: Re: Stara ksiażeczka oszczędnosciowa PKO
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "damian" <d...@p...onet.pl> skribis:

    >Czy ktoś wie ile mogę dostać (czy w ogóle mogę?) jeżeli na dzień 27 marca
    >1986 roku mam 250 zł?

    Ja mialem 150, ale nowych - ksiazeczka sprzed trzech-czterech lat,
    dali mi okolo 300 zl :)

    >Czy w tej sprawie zwracam się do PKO BP czy gdzieś indziej?

    Najlepiej do tego ktory wydal ksiazeczke. W innych mozesz dluzej czekac na
    pieniadze (tak mowila pani z pko).

    Mysle ze duzo straciles na braku kapitalizowania odsetek - ale mozesz isc
    i poprosic o naliczenie odsetek bez likiwdowania - zobaczysz czy oplaca
    sie oddac, czy zostawic ku uciesze dziatwy.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 8. Data: 2002-11-27 09:13:21
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > i poprosic o naliczenie odsetek bez likiwdowania - zobaczysz czy oplaca
    > sie oddac, czy zostawic ku uciesze dziatwy.

    A ja mam taką książeczkę i starannie ją pielęgnuję - każdego lutego daję do
    dopisania odsetek, a raz na dwa lata wpłacam i wypłacam jakieś 100 zł, co by
    się coś działo w zapisach. Zastanawiam się jedynie nad motywami swojego
    działania ^:$#))) Może by tak chować tam przed żoną zaskórniaki? :))))))

    Grzexs

  • 9. Data: 2002-11-27 09:14:34
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Liczy się premia gwarancyjna.
    W zależności od ...... (i tu mnustwo różnych parametrów)
    Ale tylko przy przeznaczeniu na cele mieszkaniowe: kupno nowego mieszkania
    lub (trgo nie jestem pewny) z 2 ręki.

    Ja za 2 książeczki (wkłady w sumie ok 6 000 zl) dostałem ponad 30 tys.
    Tak że opłaca się dać do wyceny.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 10. Data: 2002-11-27 09:38:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MacGregor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Liczy się premia gwarancyjna.
    > W zależności od ...... (i tu mnustwo różnych parametrów)
    > Ale tylko przy przeznaczeniu na cele mieszkaniowe: kupno nowego mieszkania
    > lub (trgo nie jestem pewny) z 2 ręki.

    Ale mowa jest o ksiazeczce _oszczednosciowej_ a nie mieszkaniowej...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---