  • 11. Data: 2003-09-18 09:51:03
    Temat: Re: Stan konta e-direct w bankomacie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    news:57b4.0000075f.3f6979aa@newsgate.onet.pl...

    > I to jest rzeczowa odpowiedź na moje pytanie. Tylko jakie jest
    źródło -
    > własne obserwacje czy też info z VW ?

    Obie wersje i lata doświadczeń. :-)

    > Tego, do którego podpięta jest karta używana do transakcji.

    Tylko takiego, do którego taka opcja jest dostępna ! Dotyczy to zawykle kart
    wydanych przez bank [np. ING - karty ING, BZWBK - karty BZWBK i Lukas [czyli
    też jakby BZWBK]]

    > Też chciałbym je zobaczyć.

    Mówią, że chcieć to móc. Ale to akurat się nie sprawdzi teraz. :-)

    > Wkładając kartę VW do bankomatu Millenium nie masz możliwości dojścia
    do
    > opcji przelew !

    Zależy to tylko od software'u bankomatu i inteligencji tworzącego ten soft.

    > Używając tej samej karty w ING pozycja saldo jest drukowana ! Tylko
    wartość
    > jest nieprawidłowa - zawsze 0.

    Durny software.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-09-27 06:31:59
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Sproboj w bankomacie CITIBANKU wyplacic jakas kwote i na potwierdzenieu
    powinno byc.

    Niestety podobnie jak w ING , bankomat Citi wydrukował saldo dostępne = 0.
    Chyba już nie będę szukał.

    Piotrek

  • 13. Data: 2003-09-27 07:46:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > powinno byc.
    >
    > Niestety podobnie jak w ING , bankomat Citi wydrukował saldo dostępne =
    0.
    > Chyba już nie będę szukał.

    Nie wiem dlaczego, ale miałem wrażenie, że już Wam to wyjaśniłem, nie? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-09-29 05:25:02
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 0.
    >
    > Nie wiem dlaczego, ale miałem wrażenie, że już Wam to wyjaśniłem, nie? :-)

    Tak, ale ta informacja była dla Kuby, który twierdził, że bankomat Citi
    jest bardzo nowoczesny i może więcej niż inne ....

    Patrząc jeszcze raz na wydruk widzę, że bankomat należy do Banku
    Handlowego. Informacja jest bardzo on-line.

    Piotrek

  • 15. Data: 2003-09-29 07:23:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    :-)

    > Tak, ale ta informacja była dla Kuby, który twierdził, że bankomat
    Citi
    > jest bardzo nowoczesny i może więcej niż inne ....

    Bankomat to może i tak. Ważne, że bank wydający kartę nie jest. :-) Bankomat
    nie ma nic do gadania.

    > Patrząc jeszcze raz na wydruk widzę, że bankomat należy do Banku
    > Handlowego. Informacja jest bardzo on-line.

    ?????????? A tego to nie rozumiem...

    Przypuszczam, że mówisz o czasie potrzebnym na zaksięgowanie? Bankomat _nie_
    ma na to wpływu, _wszystkie_ operacja karciane idą przez Polcard.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-09-29 07:37:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl8mlj$45h$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > ?????????? A tego to nie rozumiem...

    Chodzi pewnie o nieaktualna nazwe.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-09-29 07:48:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi pewnie o nieaktualna nazwe.

    Bank Handlowy w Warszawie SA jest czołową instytucją finansową w Polsce z
    najbogatszym i najnowocześniejszym asortymentem usług na rynkach bankowości
    korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej.

    Ze strony głownej Citibanku, poza tym jak już to niewiele im brakło -
    jedynie przedrostek Citi :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara