  • 1. Data: 2003-09-16 21:40:26
    Temat: [VWBank] Przycisk Aktualizuj
    Od: "D.D." <n...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktos sie orientuje czy przycisk Aktualizuj w VWBank Direct działa
    normalnie tzn tak jak np u Lukasa czy nie. Bo ciaglne na niego klikam i nic,
    ciagle wczorajsza data i godzina.

    D.

  • 2. Data: 2003-09-16 21:45:07
    Temat: Re: [VWBank] Przycisk Aktualizuj
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk800k$5gn$...@n...onet.pl,
    D.D. <n...@w...pl>:
    > Witam,
    >
    > Czy ktos sie orientuje czy przycisk Aktualizuj w VWBank Direct działa
    > normalnie tzn tak jak np u Lukasa czy nie. Bo ciaglne na niego klikam
    > i nic, ciagle wczorajsza data i godzina.

    Zwykle dziala jak w Lukasie tylko wielokrotnie szybciej jest wynik.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-16 22:31:52
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zwykle dziala jak w Lukasie tylko wielokrotnie szybciej jest wynik.

    Zwykle moze tak ale jakos dzisiaj nie chce mi sie pokazac aktualny stan
    konta tylko ciagle pokazuje z wczoraj z godziny 17.

    D.

  • 4. Data: 2003-09-17 07:07:33
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    > Zwykle dziala jak w Lukasie tylko wielokrotnie szybciej jest wynik.

    .....lub nie działa wcale - to też zdarza się często , tak jak się zdarzyło
    D.D.

    eha

  • 5. Data: 2003-09-17 08:19:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "D.D." <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos sie orientuje czy przycisk Aktualizuj w VWBank Direct działa
    > normalnie tzn tak jak np u Lukasa czy nie. Bo ciaglne na niego klikam i
    nic,
    > ciagle wczorajsza data i godzina.

    Zwykłe nocne przetwarzanie. Zaczyna się po 20 i trwa kilka godzin.

    Zwykle aktualizacja odbywa się zaraz po naciśnięciu guziczka...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-09-17 10:24:49
    Od: "D.D." <n...@w...pl>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zwykłe nocne przetwarzanie. Zaczyna się po 20 i trwa kilka godzin.
    >
    > Zwykle aktualizacja odbywa się zaraz po naciśnięciu guziczka...
> [...]

    Dzieki za info. Z tego co piszesz to po 20 nie aktualizuje sie stan konta i
    trzeba czekac do rana na aktualizacje.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 7. Data: 2003-09-17 11:23:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Dzieki za info. Z tego co piszesz to po 20 nie aktualizuje sie stan konta
    > trzeba czekac do rana na aktualizacje.

    W nocy już się da. Ostatnio już po 23 działało [tzn nawet wczesnym wieczorem
    :)].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-09-17 12:26:18
    Od: "D.D." <n...@w...pl>

    > Użytkownik "D.D." <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W nocy już się da. Ostatnio już po 23 działało [tzn nawet wczesnym
> [...]

    OK . Bede pamietac. Jeszcze raz dzieki

    Damian.