  • 1. Data: 2003-09-16 19:22:29
    Temat: [Millennium] procent w dol, oplaty bez zmian
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    pare dni temu zagladalem na ich strony - wisialy stare pdf
    dzis juz sa nowe ale w moim przypadku stopy zmieniaja sie od 1 IX
    - nadwyzka ponad 2000 ma 0,50% w skali roku zamiast 0,75%
    i tak dobrze bo inne rachunki to juz calkiem "taryfę zero" przypominają :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-09-16 19:36:56
    Temat: Re: [Millennium] procent w dol, oplaty bez zmian
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > - nadwyzka ponad 2000 ma 0,50% w skali roku zamiast 0,75%
    > i tak dobrze bo inne rachunki to juz calkiem "taryfę zero" przypominają
    :-))

    u mnie wszystko na ROR leży sobie na 1,7% a nadwyżka ponad 1000 na 2,7%, nie
    przypomina mi to "taryfy zera" :) a większa nadwyżka pracuje na funduszach
    :), można i tak :)
    ps. oczywiście nie w millenium

    _________________
    Pozdrawiam
    Paweł P.
    p...@w...pl

  • 3. Data: 2003-09-16 20:49:13
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > przypomina mi to "taryfy zera" :) a większa nadwyżka pracuje na funduszach

    ror sluzy do rozliczen nie do trzymania pieniedzy
    masz w millebanku rach oszczednosciowy a lokate mozesz zalozyc nawet na pare
    dni i od 500 pln ...

  • 4. Data: 2003-09-16 20:50:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gg 3485523 wrote:
    > ror sluzy do rozliczen nie do trzymania pieniedzy
    > masz w millebanku rach oszczednosciowy a lokate mozesz zalozyc nawet
    > na pare dni i od 500 pln ...

    W takim razie pisz RR :)
    Bo rozwin sobie ROR - zwlaszcza to O ;D

  • 5. Data: 2003-09-16 22:31:05
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Użytkownik "gg 3485523" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ror sluzy do rozliczen nie do trzymania pieniedzy
    > masz w millebanku rach oszczednosciowy a lokate mozesz zalozyc nawet na
    pare
    > dni i od 500 pln ...
    co ma piernik do wiatraka?
    jak napisał Amra, z ROR pozostaje nam jeszcze "O" i "szafa gra" :)
    _________________
    Pozdrawiam
    Paweł P.
    p...@w...pl

  • 6. Data: 2003-09-17 09:25:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł P."
> [...]
    nie
    > przypomina mi to "taryfy zera" :) a większa nadwyżka pracuje na funduszach

    przeciez wiem że jak "nie w millennium" to procent moze byc wyzszy - myslisz
    ze nie mam lepszego rora?
    zwykły e-pakiet w Fortisie ma 3,5% a większość typów rachunków mille-coś tam
    mają granicę 5000 bez odsetek - praktycznie to do trzymania w Mille trzeba
    dopłacać!
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-09-17 10:11:03
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

> [...]
    tam
    > mają granicę 5000 bez odsetek - praktycznie to do trzymania w Mille trzeba

    Zgadza sie chcialem zalozyc konto walutowe. Panienka mowi prowadzenie -free
    ,wplaty -free oprocentowanie 0,00% ale wyplata min 4pln :-) czyli doplacam