  • 1. Data: 2003-09-17 05:32:53
    Temat: w jakim BANKU najlepiej założyć konto
    Od: "Arczi" <A...@o...pl>

    cześć

    Musze zmienić bank, mam teraz konto w Pko BP, mam jeszcze konto studenckie
    chociać już od roku nim nie jestem.
    Chciałbym całe moje oszczędności przenieść do innego banku

    KTÓRY POLECACIE ????? .... i dlaczego

    Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi

    Artur

    Życzę miłego dnia

  • 2. Data: 2003-09-17 06:55:00
    Temat: Re: w jakim BANKU najlepiej założyć konto
    Od: "KW" <i...@w...pl>

    wirtualny. Sam mam w mBanku i Volkswagenie - i nie narzekam na żaden

    KW

  • 3. Data: 2003-09-17 07:41:52
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Arczi" <A...@o...pl> wrote in message

    > KTÓRY POLECACIE ????? .... i dlaczego

    Po pierwsze: przeczytaj posty z ostatnich kilku dni/tygodni. Zapewniam Cie
    ze conajmniej kilka razy zadawano tu to samo pytanie.
    Po drugie: sprecyzuj swoje wymagania. Fakt nie bycia studentem i
    przeniesienie calej kasy do nowego banku to jeszcze za malo danych.
    Po trzecie: po zrobieniu dwoch powyzszych zadaj bardziej sprecyzowane
    pytanie. Wtedy bedzie mozna Ci lepiej doradzic.

    Rowniez zycze milego dnia,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 4. Data: 2003-09-17 09:16:32
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Arczi <A...@o...pl> napisał(a):

    > Musze zmienić bank, mam teraz konto w Pko BP, mam jeszcze konto studenckie
    > chociać już od roku nim nie jestem.
    > Chciałbym całe moje oszczędności przenieść do innego banku
    Witaj!To,że nie jesteś już studentem nie nie jest równoznaczne z tym ,że nie
    możesz dłuzej mieć konta w pkobp ;))).
    Jeśli jednak koniecznie chcesz zmienić bank to odpowiedz sobie na pytania:
    1Czy liczy się wysokość oprocentowania roru i lokat
    2Czy chcesz mieć dostęp do funduszy inwestycyjnych
    3Czy chcesz bezprowizyjnie wpłacać gotówkę
    4Czy chcesz bezprowizyjnie wypłacać gotówkę w bankomatach
    5Czy chcesz dostać kartę kredytową
    6Jakie bankomaty masz po drodze do domu/pracy
    7Jakie masz inne oczekiwania od banku???
    > KTÓRY POLECACIE ????? .... i dlaczego
    mBank:najlepszy,moim zdaniem ,kompromis pomiędzy brakiem opłat za podstawowe
    usługi i oprocentowaniem oraz fundusze inwestycyjne
    MultiBank:obecnie możesz dostać darmo KK jeżeli pracujesz i będziesz przelewał
    tam pobory oraz fundusze inwestycyjne+ placówki
    Według mnie nie znajdziesz banku idealnego ,który spełni wszystkie
    oczekiwania.Dlatego dobrze posiadać przynajmniej 2 różne konta

    > Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi
    >
    > Artur
    >
    > Życzę miłego dnia

    Pozdrawiam