  • 1. Data: 2003-09-17 05:20:16
    Temat: Stan konta e-direct w bankomacie
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Próbowałem w kilku bankomatach, ale nigdzie przy okazji wypłaty nie
    otrzymałem salda. Czy komuś z Was udało się to ?

    Dokładnie wyglądało to następująco:

    EURONET &#8211; brak
    PKO BP &#8211; brak
    MILLENIUM &#8211; brak
    ING BS &#8211; zawsze drukowane &#8220;0&#8221;
    BZWBK &#8211; saldo niedostępne

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-09-17 07:24:06
    Temat: Re: Stan konta e-direct w bankomacie
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PKO BP &#8211; brak
    > MILLENIUM &#8211; brak
    > ING BS &#8211; zawsze drukowane &#8220;0&#8221;

    Mam konto w Lukasie, gdy wypłacam pieniądze w Bankomacie BZWBK otrzymuję na
    wydruku saldo po operacji.

  • 3. Data: 2003-09-17 08:18:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałem w kilku bankomatach, ale nigdzie przy okazji wypłaty nie
    > otrzymałem salda. Czy komuś z Was udało się to ?

    A czy bank udostępnia Ci możliwość sprawdzenia salda w bankomacie ?

    Jest to funkcja _banku_ i danej sieci bankomatów, z akcentem na 'banku'.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-09-17 11:45:40
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Mam konto w Lukasie, gdy wypłacam pieniądze w Bankomacie BZWBK otrzymuję na
    > wydruku saldo po operacji.

    Bo Lukas ma umowę z BZWBK.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-09-17 11:47:00
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czy bank udostępnia Ci możliwość sprawdzenia salda w bankomacie ?

    Nie, ale może komuś się to udało.

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-09-17 14:10:39
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > PKO BP &#8211; brak
    > MILLENIUM &#8211; brak
    > ING BS &#8211; zawsze drukowane &#8220;0&#8221;

    Sproboj w bankomacie CITIBANKU wyplacic jakas kwote i na potwierdzenieu powinno
    byc.

  • 7. Data: 2003-09-17 14:29:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sproboj w bankomacie CITIBANKU wyplacic jakas kwote i na potwierdzenieu
    powinno
    > byc.

    Ludzie skąd Wy macie nagle takie głupie pomysły ???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-09-18 05:13:16
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > powinno
    >
    > Ludzie skąd Wy macie nagle takie głupie pomysły ???

    Mam na koncie 1500 pln i tę informację musi przechowywać serwer. Podchodzę
    do ATM i chcę wypłacić 500 pln. Żądanie zostaje przesłane do serwera, który w
    tym przypadku akceptuje transakcję i zmniejsza saldo dostępne do tysiąca. Jaki
    jest problem, a by serwer odpowiadając pozytywnie na żądanie wysyłał również
    informację o saldzie, a bankomat prezentował ją na właściwym miejscu ?
    Przypominam, że w bankomatach BZWBK i ING na wydruku jest saldo.

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-09-18 08:06:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    również
    > informację o saldzie, a bankomat prezentował ją na właściwym miejscu ?

    Problem to nie jest, ale VWBD _NIE_ udostępnia tej opcji. I w _JAKIMKOLWIEK_
    bankomacie nie dostaniesz salda konta w VWBD.

    > Przypominam, że w bankomatach BZWBK i ING na wydruku jest saldo.

    Jakie saldo? Jakiego konta? Pokaż mi saldo konta VW wydrukowane w
    _jakimkolwiek_ bankomacie.

    Ech... A w bankomatach Millennium można robić przelewy. To jak włożę tam
    kartę VW to też będę mógł zrobić przelew ? A może _TYLKO_ wypłacić gotówkę ?

    Przecież to jest _proste_ jak budowa cepa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-09-18 09:23:55
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    > Problem to nie jest, ale VWBD _NIE_ udostępnia tej opcji. I w _JAKIMKOLWIEK_
    > bankomacie nie dostaniesz salda konta w VWBD.

    I to jest rzeczowa odpowiedź na moje pytanie. Tylko jakie jest źródło -
    własne obserwacje czy też info z VW ?

    > Jakie saldo?
    Dostępne.

    Jakiego konta?
    Tego, do którego podpięta jest karta używana do transakcji.

    >Pokaż mi saldo konta VW wydrukowane w _jakimkolwiek_ bankomacie.
    Też chciałbym je zobaczyć.

    > Ech... A w bankomatach Millennium można robić przelewy. To jak włożę tam
    > kartę VW to też będę mógł zrobić przelew ? A może _TYLKO_ wypłacić gotówkę ?
    Wkładając kartę VW do bankomatu Millenium nie masz możliwości dojścia do
    opcji przelew !
    Używając tej samej karty w ING pozycja saldo jest drukowana ! Tylko wartość
    jest nieprawidłowa - zawsze 0.

    Piotrek