  • 141. Data: 2004-03-18 21:36:51
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ale Witek ma juz dziewczyne... ;)

    Zachowuj się, Michau ;-)

    --
    luzyta

  • 142. Data: 2004-03-18 21:49:09
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3crji$aii$1@news.onet.pl...

    > A) golda citkowego traktuje w innej kategorii
    > B) standardowe oprocentowanie jest 35,76 % wiec nie wiem o co ci chodzi z
    > 19,80 - ze takie dostales albo znasz kogos, kto dostal? Czy chesz zatem
    > stwierdzic, ze KAZDY klient ktory ma citi golda ma takie oprocentowanie?
    Bo
    > dowiedzialbym sie czegos nowego..

    nie koniecznie wielu, nie koniecznie goldach...
    powtorze raz jeszcze - negocjacje. targowanie sie.
    jak ktos nie umie, jego strata. moze wynajac negocjatora.

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 143. Data: 2004-03-18 21:54:19
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3cm2m$na6$1@news.onet.pl...

    > Po to sa media, zeby spoleczenstwo edukowac. Nie kazdy musi sie na
    wszystkim
    > znac.

    ehe. stacje trafo tez mozna zwiedzac nie znajac sie. albo ogladac pociag od
    dolu, lezac na torach. albo sprawdzic jak sie leci z 10 pietra.
    media maja uczyc wyobrazni, odpowiedzialnosci i myslenia?
    za tzw. komuny, to moze, ale nie ma szans w komercyjnej rzeczywistosci.
    ludzie chca ogladac polsat, a nie myslec.

  • 144. Data: 2004-03-18 21:59:24
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c3cn7m$52f$1@news.onet.pl...

    > Masz racje. Ale nie kaz kazdemu sprawdzac wszystko. Nie kazdy ma wyzsze
    > wyksztalcenie i wiedza z finansow

    sugerujesz, ze aby ocenic kk citka, trzeba miec magistra i doktorat z
    ekonomii?
    nie przesadzasz troche? bo jak dla mnie, to zrozumienie regulaminu wymaga
    umiejetnosci tak mniejwiecej 5 klasy szkoly podstawowej.
    a podsumowywujac, kk citka jest dobrym produktem, z wysoka cena WYWOLAWCZA.

  • 145. Data: 2004-03-18 22:10:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Alex D. B. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > jak ktos nie umie, jego strata. moze wynajac negocjatora.

    To ja mu za darmo powiem, ze lepiej wziac kredyt w RORze i zwykla debetowke
    jak sie chce zalduzac.
    A zeby takich "rad" nie sluchali bo wyjda jak Zablocki na mydle

  • 146. Data: 2004-03-18 22:11:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Alex D. B. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > za tzw. komuny, to moze, ale nie ma szans w komercyjnej
    > rzeczywistosci. ludzie chca ogladac polsat, a nie myslec.

    ciekawe po co gazety przescigaja sie w tworzeniu rankingow roznych uslug
    finansowych? Pewnie tak dla jajec? ;)

  • 147. Data: 2004-03-18 22:21:24
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > za tzw. komuny, to moze, ale nie ma szans w komercyjnej rzeczywistosci.
    > ludzie chca ogladac polsat, a nie myslec.

    Wydaje mi sie jednak ze jednak nie tedy droga. testy i rankingi kart pokazuja
    sie co jakis czas w roznych mediach - i co z tego? Kazdy przeczyta i jak
    przyjdzie co do czego - a raczej jak przyjdzie agent danego banku i zachwala
    swoj produkt to podejmuje decyzje pod wplywem impulsu. Tony raportow/rankingow
    nie zmienia tego. Zgadzam sie ze ludzi powinno nauczyc sie odpowiedzialnosci,
    myslenia i wyobrazni, a przede wszytskim czytania ze zrozumieniem. No i co
    wazniejsze - umiejestnosci mowienia NIE kiedy nam cos nie odpowiada.

    --
    JaKi

  • 148. Data: 2004-03-18 22:23:50
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > To ja mu za darmo powiem, ze lepiej wziac kredyt w RORze i zwykla debetowke
    > jak sie chce zalduzac.

    A najlepiej kredyt w RORze w Citku gdzie 7 dni jest za free :-)

    --
    JaKi

  • 149. Data: 2004-03-18 22:25:31
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > ciekawe po co gazety przescigaja sie w tworzeniu rankingow roznych uslug
    > finansowych? Pewnie tak dla jajec? ;)

    A czy one cos daja? Ilu ludzi pamieta ktora karta wygrala w rankingu który byl
    np przed miesiacem? Ile osob podejmie starania aby dotrzec do wynikow takiego
    rankingu?

    --
    JaKi

  • 150. Data: 2004-03-18 22:47:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > napisales tylko o niekorych moich oczekiwaniach... a co z reszta??

    Jako przykłady rzeczy, których już teraz nie masz. Bo nie masz w Citi
    różnych FI np.

    >to juz
    > inny bank pewnie w twoim przykladzie :)
    > nie ma banku idelanego kolego ale sa takie ktore w duzym sotpniu spelniaja
    > INDYWIDUALNE wymagania

    Po pierwsze koleżanko ;-) A po drugie - sprawdź Multi np.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn