  • 101. Data: 2004-03-18 18:21:32
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to trzeba tez przytoczyc glosy tych ktorzy sa zadowoleni a takich jest
    > wielu.

    Być może nie są świadomi sytuacji na rynku. Od tego jest właśnie grupa oraz
    prasa :-)

    >Bardzo wymagajacy klienci gold ktorych jest bardzo duzo ceni sobie
    > ten produkt i nie zmianie go na inne.

    Gold w Citku to żadna rewelacja.

    >karta KK nie jest kredytem ale chyba o
    > tym wiesz bo kto tak korzystac z KK to daleko nie pojedzie.

    W sytuacji jednak, gdy np. się spóźnisz (zapomnisz, przelew nie dojdzie na
    czas) lepiej mieć % w wysokości 19 a nie 37, prawda?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 102. Data: 2004-03-18 18:21:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-18 18:11, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > wydanie to jedno - a utrzymanie (miesiecnze + oprocentowanie kredytu) -
    > znasz drozsze w Polsce? ;)

    Niz 19,80% (przy BARDZO wielu kartach)? Znam.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 103. Data: 2004-03-18 18:23:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ALE JA BARDZO LUBIE CAPSA I UZYWAM GO CZESTO

    To może poczytasz netykietę.

    > BYCIE KLIENTEM CITI TO NIE JELENIOWANIE I MALO O TYM WIESZ

    Owszem - bycie klientem Citi to robienie z siebie jelenia. Jest sporo
    ciekawszych produktów na rynku.

  • 104. Data: 2004-03-18 18:26:30
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    JA WOLE SIE NIE SPOZNIAC I MIEC PEWNOSC ZE KARTA MI ZADZIALA W KAZDYM
    MIEJSCU SWIATA :)
    JUZ KIEDYS MIALEM PROBLEMY Z KARTA POLSKIEGO BANKU I DZIEKUJE , NIGDY W
    ZYCIU :)

  • 105. Data: 2004-03-18 18:28:34
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    CZYTANIE POZOSTAWIE TOBIE :)
    A JA MAM KONTA W WIELU BANKACH I CITI MA JEST W NAJLEPSZYM DLA MNIE
    OCZYWISCIE WYDANIU :)TO TEZ JEST PRODUKT :)
    KK TEZ JEST OK JAK SIE Z NIEJ KORZYSTA Z GLOWA

  • 106. Data: 2004-03-18 18:32:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > CZYTANIE POZOSTAWIE TOBIE :)

    To nie ja krzyczę na współdyskutantów.

    > A JA MAM KONTA W WIELU BANKACH I CITI MA JEST W NAJLEPSZYM DLA MNIE
    > OCZYWISCIE WYDANIU :)TO TEZ JEST PRODUKT :)
    > KK TEZ JEST OK JAK SIE Z NIEJ KORZYSTA Z GLOWA

    Miej sobie. Podaj swoje wymagania co do konta (z jakich produktów
    korzystasz itp.) to się okaże, czy to najlepszy wybór, czy tylko "doradca"
    Citi tak Ci powiedział. Co do KK - zawsze należy z niej korzystac z głową,
    co nie zmienia faktu, że są KK gorsze i lepsze.

  • 107. Data: 2004-03-18 18:39:58
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > To nie ja krzyczę na współdyskutantów.

    nie uzywam !!! a w jezyku polskim to jest oznaczenie minn krzyku

> [...]
    > Citi tak Ci powiedział. Co do KK - zawsze należy z niej korzystac z głową,
    > co nie zmienia faktu, że są KK gorsze i lepsze.

    dla mnie najwazniejszy jest latwy dostep z kazdego miejsca, dobre produkty
    inwestycyjne, oferty innych produktow do skrzynki a nie z laska jak przyjde
    do oddzialu, nie toleruje bankow do ktorych musze przychodzic, one maja byc
    na moje zawolanie. wyplaty bez prowizji gotowki z konta na calym swiecie
    czyli dosyc naciagania dodarkowymi oplatami w TPiO. to tak na poczatek
    a co do gorsze i lepsze to takie sprawy zaleza od tego co porownujemy

  • 108. Data: 2004-03-18 18:40:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:
    > Niz 19,80% (przy BARDZO wielu kartach)? Znam.

    Hmmm - czy jestes pewny o czym ja pisze?
    To moze jeszcze raz - czy znasz w Polsce karty kredytowe, ktore maja wyzsze
    oprocentowanie niz Citkowe?

  • 109. Data: 2004-03-18 18:43:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-18 19:40, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Hmmm - czy jestes pewny o czym ja pisze?

    Aha.

    > To moze jeszcze raz - czy znasz w Polsce karty kredytowe, ktore maja wyzsze
    > oprocentowanie niz Citkowe?

    Niz 19,80 na BARDZO_WIELU_GOLDACH? Znam.

  • 110. Data: 2004-03-18 18:45:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-18 19:39, Użytkownik kriss napisał:

    > nie uzywam !!! a w jezyku polskim to jest oznaczenie minn krzyku

    W języku polskim nie stawia się spacji przed znakami interpunkcyjnymi.