  • 11. Data: 2004-10-12 17:09:04
    Temat: Re: Spotkanie przy piwie (ale wspolnie? :)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-12 19:00, Adam Płaszczyca wrote:
    [...]

    > A miejsce - jest fajna knajpka na ul. Waliców, gdzie za godziwą cenę
    > można się najeśc ile się chce :D

    Ktoś mi powie o co z tymi Waliców chodzi ? Co jakis czas trafiają na
    PRHN, a nie chce mi się szukać dalcego.

    KJ

  • 12. Data: 2004-10-12 17:20:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ok - czyli wychodzi, ze sobota. Miejsce domowimy potem :)

    Mamy na celowniku:
    16 pazdziernia
    23 pazdziernika
    30 pazdziernika.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 13. Data: 2004-10-12 17:53:31
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:ib3om0ppgl69eihnjnfd4qk41u7ihghpng@4ax.com...

    > Lolek bym wykreślił. Ten sam klimat co w 'dekadzie'.

    Poza tym w LOLKU juz pl.biznes.wgpw bedzie imprezowac.

    Malin

  • 14. Data: 2004-10-12 18:24:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:

    > Poza tym w LOLKU juz pl.biznes.wgpw bedzie imprezowac.

    Lolek jest pojemny, a mialbys obie grupy w kupie,
    wiec czemu protestujesz :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2004-10-12 20:16:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-12 14:41, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Do warszawskiej czesci grupy.

    Znaczy się reszta ma czuć się gorsza?:>
    A tak poważnie, weekend, po 20 - chętnie;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2004-10-12 20:24:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To co, sobota 23 pazdziernika sobie wstepnie wpiszcie w kalendarze lub
    palmtopy :).
    Godzina powiedzmy 19ta?
    Miejsce - do dogadania - gdzies zeby klazdemu latwo bylo dojechac.

  • 17. Data: 2004-10-12 20:47:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-12 22:24, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To co, sobota 23 pazdziernika sobie wstepnie wpiszcie w kalendarze lub
    > palmtopy :).
    > Godzina powiedzmy 19ta?

    Pasuje;)

    > Miejsce - do dogadania - gdzies zeby klazdemu latwo bylo dojechac.

    Ja się jak zwykle usadawiam w centrum, więc ja za ;>
    Ze skowim się ustawiłem, Żwiruka się zaciągnie ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2004-10-12 21:21:55
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > Ja się jak zwykle usadawiam w centrum, więc ja za ;>
    > Ze skowim się ustawiłem, Żwiruka się zaciągnie ;>

    sam się pojawi... :)
    do 4razy sztuka :)))

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 19. Data: 2004-10-12 21:23:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Do warszawskiej czesci grupy.
    > A moze takie niezobowiazujace spotkanie na piffku? Np na polach mokotowskich
    > (zielona Ges, Lolek itp?).

    W Yarze się spotkajcie. Koło tego kolegi, co światła nie gasi [prawda
    Karol? :)]

    Niestety mnie się szkolenie żadne w Wawce nie szykuje żadne tym razem :(

    Ech, to były czasy. :>

  • 20. Data: 2004-10-12 21:24:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Karol Zwiruk napisał(a):