  • 1. Data: 2004-10-12 12:41:58
    Temat: Spotkanie przy piwie (ale wspolnie? :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Do warszawskiej czesci grupy.
    A moze takie niezobowiazujace spotkanie na piffku? Np na polach mokotowskich
    (zielona Ges, Lolek itp?).
    Na wgpw widze, ze robia - to moze i my nie bedziemy gorsi? :)
    Ewentualne zgloszenia na grupe i/lub na priva.
    Takze z propozycjami daty spotkania

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-12 12:48:56
    Temat: Re: Spotkanie przy piwie (ale wspolnie? :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do warszawskiej czesci grupy.

    A to co ma być ;-)) ?

    > Ewentualne zgloszenia na grupe i/lub na priva.
    > Takze z propozycjami daty spotkania

    Lokali warszawskich nie znam, to się nie wypowiadam, ale czas jest jasny -
    WEEKEND :-)

  • 3. Data: 2004-10-12 12:50:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > A to co ma być ;-)) ?

    No, zeby nie przestrzelic. Ja tam nie mam nic przeciwko - ja i ty - sam na
    sam, ale nie potrzebujemy do tego umawiac sie via pbb ;)

    > Lokali warszawskich nie znam, to się nie wypowiadam, ale czas jest
    > jasny - WEEKEND :-)

    No wlasnie - piatek czy sobota?

  • 4. Data: 2004-10-12 12:51:42
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-12 14:41, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > (zielona Ges, Lolek itp?).
    > Na wgpw widze, ze robia - to moze i my nie bedziemy gorsi? :)
    > Ewentualne zgloszenia na grupe i/lub na priva.

    Weekend. Poza tym wszystko jedno.

    KJ

  • 5. Data: 2004-10-12 13:57:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Weekend. Poza tym wszystko jedno.

    No prosze jak się zgadzamy - kto to by pomyslał :-)

  • 6. Data: 2004-10-12 13:58:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No, zeby nie przestrzelic. Ja tam nie mam nic przeciwko - ja i ty -
    > sam na sam, ale nie potrzebujemy do tego umawiac sie via pbb ;)

    :-)

    > No wlasnie - piatek czy sobota?

    Może być piątek - byle wieczorem- ale sobota lepsza :-)

  • 7. Data: 2004-10-12 14:00:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Glenn" <g...@b...pl> napisała:

    >:-)
    >Może być piątek - byle wieczorem- ale sobota lepsza :-)
    Słusznie mówisz :-)
    Piątek mam zajęty, ale sobota póki co wolna...

    --
    Górnik | One tequila
    g...@g...w.pl | Three tequilas
    www.eridanus.no-ip.com | Floor

  • 8. Data: 2004-10-12 16:50:17
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message
    > Słusznie mówisz :-)
    > Piątek mam zajęty, ale sobota póki co wolna...

    To tak jak ja, wiec popieram koncepcje sobotnią :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 9. Data: 2004-10-12 17:00:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004 14:41:58 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Do warszawskiej czesci grupy.
    >A moze takie niezobowiazujace spotkanie na piffku? Np na polach mokotowskich
    >(zielona Ges, Lolek itp?).

    Lolek bym wykreślił. Ten sam klimat co w 'dekadzie'.

    >Ewentualne zgloszenia na grupe i/lub na priva.
    >Takze z propozycjami daty spotkania

    A miejsce - jest fajna knajpka na ul. Waliców, gdzie za godziwą cenę
    można się najeśc ile się chce :D
    --

  • 10. Data: 2004-10-12 17:00:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004 14:50:29 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No wlasnie - piatek czy sobota?

    To spisek! w weekendy mnie nie ma!
    --