  • 1. Data: 2004-10-12 11:21:52
    Temat: Przyzwoite biuro maklerskie
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Czy ktoś może polecić jakies przyzwoite i niedrogie.
    Nie musi posiadać nie wiem jakich ficzerów.
    Byleby była obsługa przez internet..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2004-10-12 11:26:35
    Temat: Re: Przyzwoite biuro maklerskie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Czy ktoś może polecić jakies przyzwoite i niedrogie.
    > Nie musi posiadać nie wiem jakich ficzerów.
    > Byleby była obsługa przez internet..

    Polecam DM Millennium.
    BPHu zdeka za drogie jak dla mnie.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-13 22:01:45
    Od: Sith <"sith4[at"@].[.wywal-to.].tlen.pl>

    a ja bosse: http://bossa.pl