  • 1. Data: 2004-10-12 08:59:43
    Temat: Agencja grosik i przelew
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Klient wyslal do mnie pieniazki 29.09 w agencji w Białymstoku
    a na Inteligo wplyneły 5.10
    Wiec jak ktos chce robic pilne wplaty to proponuje omijac z daleka
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 2. Data: 2004-10-12 09:26:18
    Temat: Re: Agencja grosik i przelew
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a na Inteligo wplyneły 5.10
    > Wiec jak ktos chce robic pilne wplaty to proponuje omijac z daleka

    to normalne ze przetrzymuja pieniadze. mimo wszystko polecam sie cieszyc ze
    wogole dotarly...

  • 3. Data: 2004-10-12 09:29:09
    Od: "Bartekk" <b...@o...pl>

    Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > to normalne ze przetrzymuja pieniadze. mimo wszystko polecam sie cieszyc
    ze
    > wogole dotarly...

    a czy na poczcie byłoby szybciej ???? wątpie :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-12 12:58:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartekk <b...@o...pl> wrote:
    > a czy na poczcie byłoby szybciej ???? wątpie :)

    dawno nie wplacales - moglbys przelac elixirem :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-10-12 13:58:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dawno nie wplacales - moglbys przelac elixirem :)

    Tylko i wyłącznie dodajmy :-)

  • 6. Data: 2004-10-12 14:45:02
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Bartekk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    > ze
    > a czy na poczcie byłoby szybciej ???? wątpie :)
    > Pozdrawiam

    tak, max po 2 dniach, a czesto (jesli wplacisz z rana), nawet nastepnego :P

  • 7. Data: 2004-10-12 20:25:18
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    A już od dawna omijam Grosiki. Wpłaciłem sobie na konto kase i czekałem 2
    tygodnie jak wpłynie nie mówiąc, że do prowizji za wpłatę musiałem doliczyc
    2 telefony z reklamacją. Podobno wtedy mieli problem z systemem
    komputerowym. Oczywiście prowizji nie zwrócili :o)

    Pozdrawiam Grosika :o)