  • 21. Data: 2004-10-12 21:25:25
    Temat: Re: Spotkanie przy piwie (ale wspolnie? :)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-12 23:21, Użytkownik Karol Zwiruk napisał:

    > sam się pojawi... :)

    Jak nie sam, to pomożemy ;>

    > do 4razy sztuka :)))

    Zdzwonimy się;> a skowi to się musi odobraizć najpierw :D

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2004-10-12 21:55:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004 19:09:04 +0200, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    wrote:

    >Ktoś mi powie o co z tymi Waliców chodzi ? Co jakis czas trafiają na
    >PRHN, a nie chce mi się szukać dalcego.

    Przy tej samej ulicy znajduje się WRD Policji.
    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2004-10-12 21:55:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004 20:24:14 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >Lolek jest pojemny, a mialbys obie grupy w kupie,
    >wiec czemu protestujesz :-)

    Z tego samego powodu co w 'dekadzie' - półmózg na wejściu powie, że
    nie wejdziesz, bo nie.
    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2004-10-12 21:57:39
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > Zdzwonimy się;> a skowi to się musi odobraizć najpierw :D

    już mu przeszło :) kilka dni temu pisał ze możemy zacząć się umawiac
    powtórnie.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 25. Data: 2004-10-12 22:03:14
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > W Yarze się spotkajcie. Koło tego kolegi, co światła nie gasi [prawda
    > Karol? :)]

    eee. kolega tam już nie mieszka, niedawno zgasło mu światło to rozpalił
    ognisko:
    http://kartyonline.pl/yar.jpg Już tam nie mieszka :) ale światła nadal nie
    gasi :)

    > Niestety mnie się szkolenie żadne w Wawce nie szykuje żadne tym razem :(

    to może tak - bez szkolenia.. po prostu...

  • 26. Data: 2004-10-12 22:23:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > sam się pojawi... :)
    > do 4razy sztuka :)))

    Gdyby co, Agnieszke przekonamy :)
    hik (jakie dobre wino wydudlalem...)

  • 27. Data: 2004-10-13 05:48:41
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Karol Zwiruk wrote:
    > Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > już mu przeszło :) kilka dni temu pisał ze możemy zacząć się umawiac
    > powtórnie.

    Wszystko cacy, tylko może tym razem coś by wyszło, nie? :-)
    A o Amstelu nie zapomniałem :]

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 28. Data: 2004-10-13 07:08:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-13 07:48, Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Wszystko cacy, tylko może tym razem coś by wyszło, nie? :-)
    > A o Amstelu nie zapomniałem :]

    óó:) no dobra, poszukam gdzieś. Dorzuce Ci Mythosa, tak dla smaku:)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2004-10-13 07:46:08
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Lolek jest pojemny, a mialbys obie grupy w kupie,
    > wiec czemu protestujesz :-)

    Nie protestuje hehe

  • 30. Data: 2004-10-13 09:51:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Z tego samego powodu co w 'dekadzie' - półmózg na wejściu powie, że
    > nie wejdziesz, bo nie.

    No ze Ciebie nie wpuszczaja, to sie akurat nie dziwie.

    Bartol