  • 1. Data: 2004-01-03 07:00:19
    Temat: Czy z tych bankow mozna zasilic PayPal ?
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Czy z ktoregos z tych bankow mozna zasilic konto PayPal lub wyplacic z
    PayPala na niemieckie konto ("withdraw funds")?
    www.db24.de
    www.netbank.de
    www.norisbank.de
    www.1822direkt.de
    www.advance-bank.de

    Jezeli zaden z tych bankow nie wspolpracuje z PayPalem to moze znacie
    jakis zagraniczny (z UE/USA), ktorym mozna wplacac/wyplacac pieniadze z
    PayPala?

    Anrzej

  • 2. Data: 2004-01-03 09:50:12
    Temat: Re: Czy z tych bankow mozna zasilic PayPal ?
    Od: "PAQ" <p...@v...net.no spam>

    "Andrzej" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jezeli zaden z tych bankow nie wspolpracuje z PayPalem to moze znacie
    > jakis zagraniczny (z UE/USA), ktorym mozna wplacac/wyplacac pieniadze z

    TCF
    http://www.tcfexpress.com/

    Ja uzywam z Pay Pal i zero problemow

  • 3. Data: 2004-01-03 13:18:29
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    PAQ <p...@v...net.no spam> napisał(a):

    > Ja uzywam z Pay Pal i zero problemow

    Ale nie znasz realiów...

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-03 14:17:50
    Od: "PAQ" <p...@v...net.no spam>

    "Franz " <f...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Ale nie znasz realiów...

    Niby jakich realiow? Skoro mam w pelni aktywne konto i mieszkam w USA to
    chyba znam je lepiej niz ci sie wydaje...

  • 5. Data: 2004-01-03 14:22:04
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik PAQ <p...@v...net.no spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:iaAJb.18115$8...@w...newsranger.com...

    > Niby jakich realiow? Skoro mam w pelni aktywne konto i mieszkam w USA to
    > chyba znam je lepiej niz ci sie wydaje...

    No właśnie chyba nie... Chodziło o polskie realia...

  • 6. Data: 2004-01-03 15:36:36
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Teoretycznie wszystkie.

    Zapisujac sie do Paypala podajesz adres, gdzie mieszkasz.
    Nie moze byc w Polsce bo PayPal Polski nie uznaje.

    Majac juz PayPal'a , laczysz je z kontem w banku ( tutaj równiez masz adres,
    pod którym mieszkasz)
    Oczywiscie obydwa adresy musza sie zgadzac.
    Wtedy mozesz blyskawicznie wplacac lub wyplacac kase.

    Niestety ale nie majac adresu za granica nie bedziesz mógl korzystac z
    PayPal'a.

    ________________________
    ___

    Nizej jest pare postów od typowego Polaczka z USA , któremu wydaje sie ze
    majac konto w PayPalu jest lepszy od tych co mieszkaja Polsce.

    Patek777

  • 7. Data: 2004-01-03 23:32:31
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

> [...]
    >Wtedy mozesz blyskawicznie wplacac lub wyplacac kase.
    >
    >Niestety ale nie majac adresu za granica nie bedziesz mógl korzystac z

    Mam adres za granica, jednak 2 konta, ktore uzywam (mBank Ekarta oraz
    Inteligo) sa odrzucane przez PayPal ze wzgledu na to, ze sa to polskie
    banki.
    Dlatego szukam alternatywy (banku) w UE/UK/USA.

    Andrzej

  • 8. Data: 2004-01-04 12:11:14
    Od: "Jakob Saga" <j...@w...de>

    Hi,
    Andrzej wrote:

> [...]
    > banki.
    > Dlatego szukam alternatywy (banku) w UE/UK/USA.

    Z tego co wiem, to z niemieckim kontem nie ma problemow z paypal (jezeli
    nie liczyc "ciekawch" kursow USD/EUR)

    Jakob