  • 1. Data: 2004-01-02 22:37:35
    Temat: E-Lukas padł?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witam!

    Od 18.00 próbuję się dostać do swojego konta. Najpierw komunikat "serwer
    zajęty. Spróbuj później" podczas odświeżania stanu konta a teraz nie można
    się połączyć w ogóle.

    Czy ktoś to może potwierdzić?

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 2. Data: 2004-01-02 22:42:00
    Temat: Re: E-Lukas padł?
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

> [...]
    > zajęty. Spróbuj później" podczas odświeżania stanu konta a teraz nie można

    Byłem doslownie 5 minut temu. Z zalogowaniem sie nie mialem klopotu, ale na
    aktualizacje salda czekalem dobrych 10 minut. Na szczescie oczekiwanie
    zakonczone sukcesem ;-)

    Pozdrawiam

    lelek

  • 3. Data: 2004-01-02 22:42:37
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > zajęty. Spróbuj później" podczas odświeżania stanu konta a teraz nie można

    niestety mam to samo :(

    pozdr,
    tomek

  • 4. Data: 2004-01-02 22:44:32
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    1et98eh2t0lmt.140h5ghe0t8kz$....@4...net,
    Markus Sprungk z...@c...cy:

    > "serwer zajęty. Spróbuj później" podczas odświeżania stanu konta a

    Hmm... jest zima. Moze spróbuj odśnieżyć? ;-)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-02 23:24:01
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Dzis od 15-tej probowalem zaktualizowac stan swojego konta, i ciagle
    byl zajety serwer, wiec nie wiem co jest nie tak, moze te podwyzki im
    sie mszczą? :)

  • 6. Data: 2004-01-02 23:28:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    RobertS napisał(a):

    > Hmm... jest zima. Moze spróbuj odśnieżyć? ;-)

    W Lukasie też zima? ;)

    A Panie w oddziale są raczej bardzo wiosenne ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-01-02 23:36:16
    Temat: Re: Re: E-Lukas padł?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    No ale teraz, o godz. 00:36 mam zaktualizowane :)