  • 1. Data: 2004-01-03 02:00:55
    Temat: BZ WBK - zapytanie o saldo (?!)
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    Witam!

    Patrzac na ostatni wykaz operacji zauwazylem ze kilka razy pojawia sie
    "zapytanie o saldo" z centrum kart w Poznaniu. Troche mnie to zdziwilo bo ja
    mieszkam we Wroclawiu a w zwiazku z ostatnio glosnymi przestepstwami
    karcianymi zastanawiam sie czy moze nie padlem ich ofiara (tzn jeszcze nie
    padlem bo nic mi nie zabrano).. aczkolwiek za takie zapytanie place 1 zl..
    To jest cos podejrzanego czy jakies rutynowe sprawdzanie banku? powinienem
    sie tym martwic?

    pozdrawiam,
    hotei

  • 2. Data: 2004-01-03 07:54:04
    Temat: Re: BZ WBK - zapytanie o saldo (?!)
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Jan 2004 03:00:55 +0100,
    osoba podpisana: hotei <h...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    > To jest cos podejrzanego czy jakies rutynowe sprawdzanie banku? powinienem

    A nie jest to jakieś sprawdzanie salda w bankomacie or sth?
    Jeśl nie to może zadzwoń do banku...
    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 3. Data: 2004-01-05 19:38:29
    Od: "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid>

    Upłynęło trochę wody w Warcie, gdy hotei napisał/a w

    > aczkolwiek za takie zapytanie place 1 zl.

    Sprawdzenie salda konta w bankomacie macierzystego banku, czyli BzWBK
    pobierana jest opłata w wysokości 1zł. Zdziercy

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 4. Data: 2004-01-06 13:43:55
    Od: "Tomasz" <w...@W...gazeta.pl>

    > Sprawdzenie salda konta w bankomacie macierzystego banku, czyli BzWBK
    > pobierana jest opłata w wysokości 1zł. Zdziercy

    Tak to zapewne opłata za sprawdzenie salda w bankomacie BZWBK. 1 zł ... no
    coż może dlatego akcje kosztują teraz aż 81,30 zł ....
    Widzisz sam napisałeś że zrobiłeś to kilka razy w ciągu miesiąca. to są pewne
    koszty dla Banku. Są inne bezpłatne kanały, możesz tam sprawdzać saldo.

    A dlaczego BzWBK a nie BZWBK lub BZ WBK ?

    Tomasz
    < NOTO >

  • 5. Data: 2004-01-06 14:33:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak"

    > Sprawdzenie salda konta w bankomacie macierzystego banku, czyli BzWBK
    > pobierana jest opłata w wysokości 1zł. Zdziercy

    ale chyba tylko jak drukujesz - na ekranie było darmo
    *** blad ***