  • 1. Data: 2002-02-04 14:07:37
    Temat: Skrytki bankowe - czy macie doświadczenia?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Noszę się z zamiarem wynajęcia takowej, ale w serwisach banków bardzo mało
    informacji na w/w temat. Interesują mnie szczególnie zagadnienia:

    1. Godziny dostępu: Czy są limitowane, czy dostęp jest 24h/dobę?
    2. Czy opłata za wynajęcie to cały koszt jaki muszę ponieść, czy też np. w
    ramach tej opłaty mogę skorzystać ze skrytki np 10 x na miesiąc, a potem za
    każde wejście kasują np 5 PLN?
    3. No i jak to się sprawdza w praktyce? Jakie stosujecie alternatywy, żeby
    przechowywać ważne dokumenty, jakieś klejnoty rodzinne itp?
    4. Banki definiują pojęcia skrytki i kasety. Różni się to ceną i jak sądzę
    objętością. Czy ktoś zna objetości? Czy poza tym są jakieś różnice w tych dwóch
    sposobach przechowywania?

    pozdrawiam
    Tomek