  • 1. Data: 2002-02-04 13:46:17
    Temat: nadmiarowa wplata - pilne
    Od: "al" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    własnie dzwonila do mnie panienka z BSK informujac ze w centrali BPH byla
    pomylka ;)))) i wplacono mi na konto 2 razy ta sama kwote. Bank chce ze mna,
    jak powiedziano, "wejsc w porozumienie". Co z tym mozna zrobic??

  • 2. Data: 2002-02-04 13:52:50
    Temat: Re: nadmiarowa wplata - pilne
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "al" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mna,
    > jak powiedziano, "wejsc w porozumienie". Co z tym mozna zrobic??

    oddać (wyrazić zgodę). :-))

    BAH
    PS.
    i tak oddasz.

  • 3. Data: 2002-02-04 13:53:48
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 04, 2002 at 02:46:17PM +0100, al wrote:

    > własnie dzwonila do mnie panienka z BSK informujac ze w centrali BPH byla
    > pomylka ;)))) i wplacono mi na konto 2 razy ta sama kwote. Bank chce ze mna,
    > jak powiedziano, "wejsc w porozumienie". Co z tym mozna zrobic??

    Mozna wejsc lub nie w porozumienie. ;-)

    Nie wiem jakie sa konsekwencje nie wejscia, mozesz probowac ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-04 13:58:06
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "al" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mna,
    > jak powiedziano, "wejsc w porozumienie". Co z tym mozna zrobic??

    zanim oddasz to powiedz, że jedziesz na urlop i za dwa tygodnie wrócisz :)))
    zresztą zależy jaka to kwota, ale odsetki warto zarobić

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-02-04 14:02:25
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    oddaj - szkoda niedysponentki, wspomnij, że miłoby było dostać komplet
    gadzetów - prtfel, coś na karty, długopisy, itp...

  • 6. Data: 2002-02-04 14:04:59
    Od: "al" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:a3m40r$hsc$1@news.tpi.pl...
> [...]
    :)))
    > zresztą zależy jaka to kwota, ale odsetki warto zarobić

    podejrzewam ze zdejma z data wplyniecia wiec odsetek nie dostane...ale
    komplet gadzetow (sugestia wyzej) to chyba niezly pomysl;))

  • 7. Data: 2002-02-04 14:07:01
    Od: "al" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "al" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > mna,
    > >
    > oddać (wyrazić zgodę). :-))
    >
    > BAH
    > PS.
    > i tak oddasz.

    To na pewno...ale chyba nie zgodze sie przez telefon...a moze sie zgodzic a
    pozniej powiedziec ze ze mna nikt nie rozmawial??:)))
    w koncu to nie wina BSK..ale ostatnio bank troche zle pogrywa...

  • 8. Data: 2002-02-04 14:18:13
    Od: Boban <b...@t...onet.pl>

    TT napisał(a):

    > oddaj - szkoda niedysponentki, wspomnij, że miłoby było dostać komplet
    > gadzetów - prtfel, coś na karty, długopisy, itp...

    Nie uwazasz ze to troche zenujace upominac sie o gadzety?
    Mi sie to kojarzy a 12-latkami biegajacymi po targach z prosba o
    dlugopisy.
    Ale to moje skojarzenie wiec nie bierz tego do siebie :-)

    Marek

  • 9. Data: 2002-02-04 16:10:04
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    > Ale to moje skojarzenie wiec nie bierz tego do siebie :-)
    >
    > Marek

    Kiedyś po podobnej sytuacji w BDK - po wspomnieniu a gdzie 10% ?
    dostałem skórzany
    kieszonkowy wizytownik na karty, od tych prawie 5 lat nie widziałem tak
    ładnego, chętnie bym kupił, ile by nie kosztował...

  • 10. Data: 2002-02-04 17:46:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A może już wszedłeś- może trzeba poczytać regulamin :-))
    W wiekszości jest zapisane, że bank może sobie wyksięgować to co niesłusznie
    lub mylnie zaksięgował.
    Hihihi ... w pekao nagminnie mi to robią i nazywa się to korekta odsetek od
    debetu, a wynika z ... ale to już inny temat.
    Grzegorz