  • 1. Data: 2002-02-04 13:49:28
    Temat: [mBank]
    Od: "Mateusz" <m...@h...popnet.pl>

    Witam,

    jak dlugo czekaliscie na telefon z mBanku po wypelnieniu wniosku w
    Internecie. Ja wypelnialem w piatek i do teraz cisza.

    M.

  • 2. Data: 2002-02-04 13:55:58
    Temat: Re: [mBank]
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Mateusz" <m...@h...popnet.pl> wrote in message
    > jak dlugo czekaliscie na telefon z mBanku po wypelnieniu wniosku w
    > Internecie. Ja wypelnialem w piatek i do teraz cisza.

    2 godziny.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 3. Data: 2002-02-04 14:28:25
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl>

    > jak dlugo czekaliscie na telefon z mBanku po wypelnieniu wniosku w
    > Internecie. Ja wypelnialem w piatek i do teraz cisza.

    4-5 dni

    Pzdr

  • 4. Data: 2002-02-04 14:41:05
    Od: "Wanias" <w...@t...pl>

    > jak dlugo czekaliscie na telefon z mBanku po wypelnieniu wniosku w
    > Internecie. Ja wypelnialem w piatek i do teraz cisza.

    Do następnego dnia godz. 10.00.

  • 5. Data: 2002-02-04 19:38:26
    Od: "MM" <g...@g...pl>

    Czesc
    ja też wypełniłam wniosek w piątek i dziś dzwoniłam do mLinii i mi powiedzie
    li że do końca tego tygodnia powinni zadzwonić...

    Użytkownik Mateusz <m...@h...popnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3m3ia$r8u$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

  • 6. Data: 2002-02-05 19:49:01
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    Ja wystartowałem z wysłaniem umowy do banku (tak mi poradzili na 0801..., że
    ponoć najszybciej) i finalnie trwało to ... (uwaga) .... trzy tygodnie.
    Wliczam w to trzy osoby + jakiegoś kierownika, które wydzwaniały z
    przeprosinami.

    No ale nie ma banków idealnych ...

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    a...@o...prv.pl
    gg: 503704

    --------------------------------

  • 7. Data: 2002-02-05 22:49:54
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    a jak dlugo po odeslaniu podpisanej umowy czeka
    sie na karte z delfinkiem ? :)

  • 8. Data: 2002-02-05 22:51:30
    Od: "MM" <g...@g...pl>

    a do mnie dzis kobieta z mBanku zadzwonila i jeszcze nie podpisywalam zadnej
    umowy a ona bez zadnej weryfikacji (tylko zapytala sie o nazwisko) juz mi
    chciala podawac moj nowy nr rachunku...czy to normalne???

  • 9. Data: 2002-02-06 08:19:28
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a jak dlugo po odeslaniu podpisanej umowy czeka
    > sie na karte z delfinkiem ? :)

    mi zapowiedzieli około 10 dni, ale myślę, że to się przeciągnie dłużej.

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 10. Data: 2002-02-06 14:22:28
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

> [...]
    > umowy a ona bez zadnej weryfikacji (tylko zapytala sie o nazwisko) juz mi
    > chciala podawac moj nowy nr rachunku...czy to normalne???
    Nie, to nienormalne - najpierw odpytuje o wszystko co się im podało...
    --
    t...@p...fm