  • 1. Data: 2002-02-04 14:23:16
    Temat: BZWBK Konto Plus
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam, posuiada ktos takie konto u nich?

    Jakie są tam szanse na karty visa Classic?
    Kredytowa i płatniczą.

    jakie są wymagania? bo na stronie nie mogę się doczytać.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-02-04 14:45:28
    Temat: Re: BZWBK Konto Plus
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakie są tam szanse na karty visa Classic?
    > Kredytowa i płatniczą.

    VC debetowa - 3 miesiace i chyba co najmniej 500 zl wplywow, lub 6 miesiecy
    historii
    Kredytowka - umowa o prace - 1500 netto (chyba jakos tak) i podobne warunki
    j.w.

  • 3. Data: 2002-02-04 14:46:01
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Robert" <w...@w...pl> wrote in message news:a3m5gg$794$1@news.tpi.pl...
    > Witam, posuiada ktos takie konto u nich?
    Posiada.

    > Jakie są tam szanse na karty visa Classic?
    > Kredytowa i płatniczą.
    Szanse zawsze jakieś są.

    > jakie są wymagania? bo na stronie nie mogę się doczytać.
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/184997 (VC kredytowa)
    "osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat, zamieszkałe w kraju lub za granicą,
    których miesięczny dochód NETTO wynosi co najmniej 1500 zł"

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 4. Data: 2002-02-04 15:48:05
    Temat: Odp: BZWBK Konto Plus
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3m707$lkv$...@n...onet.pl...

> [...]
    miesiecy
    > historii
    > Kredytowka - umowa o prace - 1500 netto (chyba jakos tak) i podobne

    No chyba bez tego "j.w.". Przeciez nie trzeba miec do tego rachunku
    osobistego.
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 5. Data: 2002-02-04 15:53:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No chyba bez tego "j.w.". Przeciez nie trzeba miec do tego rachunku
    > osobistego.

    Ale tam byl spojnik "i" nie "lub" ;))))))