  • 1. Data: 2002-02-04 12:55:33
    Temat: Kredyt po skończeniu 28 roku życia bez uregulowanego wojska?
    Od: "Adam" <u...@t...pl>

    Witam .

    W kwietniu kończę 28 lat. Stosunek do służby nie uregulowany. Czy jest bank
    który udzieli mi kredytu na wykończenie domu ok 20000 w maju?. A może muszę
    czekać do końca br. no qrde mam nadzieje że w przyszłym roku to już wojsko
    nie gra roli?
    Naturalnie zdolności mam (kredytowe i nie tylko ;)).
    Dzięki z góry za odpowiedzi.
    Adam.

    ps. citi nie wchodzi w rachubę tzn wiem ze tam wojsko nie ma znaczenia ale
    przyznacie że to ostateczność.

  • 2. Data: 2002-02-04 13:02:45
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości:
    > Witam .
    >
    > W kwietniu kończę 28 lat. Stosunek do służby nie uregulowany.
    [...]
> [...]
    > nie gra roli?
    > Naturalnie zdolności mam (kredytowe i nie tylko ;)).
    Będziesz musiał poczekać do przyszłego roku. Musisz mieć skończone 28 lat
    ale rocznikowo.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-04 13:25:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adam" <u...@t...pl> writes:

    > W kwietniu kończę 28 lat. Stosunek do służby nie uregulowany.

    A nie mozesz uregulowac? Znaczy, nie moga ci wstemplowac przeniesienia
    do rezerwy bez czakania do konca roku? Jakie masz tam z nimi wlasciwie
    uklady? Ukrywasz sie, czy wrecz przeciwnie? 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2002-02-04 13:46:58
    Od: "Adam" <u...@t...pl>

> [...]
    > do rezerwy bez czakania do konca roku? Jakie masz tam z nimi wlasciwie
    > uklady? Ukrywasz sie, czy wrecz przeciwnie? 8-)

    Od 6 lat (tyle ma moja córa)nic odemnie nie chcieli normalnie ani razu tam
    nie byłem. Ukrywac się nie ukrywam ale brak mi odwagi żeby tak jawnie się do
    nich zgłościć. BTW znacie przypadki kiedy taki stempelek dali w WKU?
    Adam.

  • 5. Data: 2002-02-04 13:59:17
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Adam" <u...@t...pl> wrote in message news:a3m3d3$aag$1@news.tpi.pl...
> [...]
    do
    > nich zgłościć. BTW znacie przypadki kiedy taki stempelek dali w WKU?
    IMHO powinni Ci wbic rezerwe. Ja jak sie staralem i nie bylem pewny co do
    mozliwych wynikow, to tam poprostu zadzwonilem (oczywiscie nie
    przedstawiajac sie!!!) i odbylem rozmowe z jakims tam panem. On mnie
    poinformowal, ze raczej to nie jest mozliwe (zeby mnie przeniesli), ale
    postanowilem zaryzykowac i osobiscie sie tam stawic - oplacalo sie :)
    przeniesli mnie do rezerwy. W Twoim przypadku (dziecko) raczej nie powinni
    robic problemow (chyba) - zadzwon do nich i opisz sytuacje.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-04 14:42:10
    Od: "Mariusz" <b...@p...onet.pl>

    Adam.
    > Będziesz musiał poczekać do przyszłego roku. Musisz mieć skończone 28 lat
    > ale rocznikowo.

    Hmm... Bralem kredyt w PKOSA w zeszlym roku, 28 lat konczylem w sierpniu
    i nikt nie pytal sie o ksiazeczke wojskowa (stosunek uregulowany ale nawet
    jej nie ogladali).
    Kredyt bralem w listopadzie wiec nie wiem czy przed sierpniem chca KW czy
    nie.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 7. Data: 2002-02-04 15:07:55
    Od: "Adam" <u...@t...pl>

    > przeniesli mnie do rezerwy. W Twoim przypadku (dziecko) raczej nie powinni
    > robic problemow (chyba) - zadzwon do nich i opisz sytuacje.

> [...]

    Masz racje znalazłem zarządzenie nr 65 / MON z 15 października w kórym mowa
    o przeniesieniu do rezerwy rocznika 79 i starszych jeśli utrzymuję
    rodzinę. Będę się na to powoływał bo jak najbardziej jestem jedyną
    pracującą osobą w moim gniazdku rodzinnym :). Co ciekawe z rozporządzenia
    tego wynika że do woja nie pójdą także debile oraz kryminaliści. Świat
    normalnieje czy mi się tylko wydaje ?

    pozdrawiam rocznik 74 i nie tylko ;)
    Adam.

  • 8. Data: 2002-02-04 15:16:55
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Mariusz" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hmm... Bralem kredyt w PKOSA w zeszlym roku, 28 lat konczylem w sierpniu
    > i nikt nie pytal sie o ksiazeczke wojskowa (stosunek uregulowany ale nawet
    [...]

    Z tego co zauważyłem, to w wielu bankach przy podawaniu
    wymagań stawianych kredytobiorcy stoi "uregulowany stosunek
    do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn poniżej 28 roku życia)".
    Wynika z tego, że jeżeli jesteś starszy, to pytanie o wojsko nawet
    nie padnie :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 9. Data: 2002-02-04 18:32:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracującą osobą w moim gniazdku rodzinnym :). Co ciekawe z rozporządzenia
    > tego wynika że do woja nie pójdą także debile oraz kryminaliści. Świat

    To poczytaj jeszcze kto jest jedynym żywicielem rodziny :-)) i jakie trzeba
    mieć papiery, zeby to udokumentować.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-04 18:36:26
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mowa
    >
    > To poczytaj jeszcze kto jest jedynym żywicielem rodziny :-)) i jakie
    trzeba
    > mieć papiery, zeby to udokumentować.
    Czy z tego mam rozumiec ze latwiej wykazac ze jest sie debilem lub
    kryminalista ? :)