  • 1. Data: 2003-03-17 22:21:13
    Temat: Skradziona karta kredytowa
    Od: "upierdliwy" <u...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    Dziś po południu zorientowałem się ze nie mam swojej karty kredytowej
    (Silver Card VISA ).
    Okazało się ża jakieś sk......ny w piątek wyczyściły ją na około 3000 zł
    Ja dopiero dziś zauważyłem jej brak i zastrzegłem ją, całe popołudnie
    spędziłem na policji, szkoda gadać, szybciej wygram milion w totka niż oni
    ruszą się zeby cokolwiek zrobić w tej sprawie.
    Wszystkie transakcje dokonane za pomoca mojej karty wykonano z terminali nie
    wymagających numeru PIN , i oczywiście w żadnym z tych miejsc nie ma
    zamontowanej kamery ( to wszystko ustaliłem w ciągu 30 minut sam, wraz z
    moją narzeczoną, policja w tym czasie nie zrobiła NIC , ale to temat z innej
    bajki )

    Mam pytanie : JAK WYGLĄDAJĄ MOJE SZANSE NA ODZYSKANIE UTRACONYCH PIENIĘDZY
    ?

    i drugie pytanie : jak ta sytuacja ma się do reklamowanej idei używania
    "plastykowych pieniędzy" jako o wiele pewniejsza od noszenia przy sobie
    gotówki?
    przecież byłbym chyba zdrowo walnięty nosząc przy sobie 3000 zł w gotówce, a
    w przypadku karty kolesiom wystarczyło 90 minut na wpędzenie mnie w niezłe
    długi

    Proszę o wszelkie rady.

    Adam

  • 2. Data: 2003-03-17 22:34:04
    Temat: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Proszę o wszelkie rady.
    > Adam

    Jaki to bank?

  • 3. Data: 2003-03-17 22:39:24
    Od: "upierdliwy" <u...@o...pl>

    BPH PBK

    Adam

  • 4. Data: 2003-03-17 22:51:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    KK BPHPBK - ubezpieczenie obejmuje transakcje 24h przed zastrzeżeniem, więc
    szanse na odzyskanie kasy są marne.
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-17 22:56:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hmm w BPHPBK jest
    "ubezpieczenie nieuprawnionego użycia kart płatniczych na 24 godziny
    przed zastrzeżeniem dla kart typu Silver"

    Czyli gdybys w sobote zauwazyl to nie byloby problemu - BPHPBK ma
    dopiero od niedawna KK - wiec nie wiem czy duzo osob bedzie moglo Ci
    cos konkretniejszego poewiedziec.

  • 6. Data: 2003-03-17 23:12:57
    Od: "upierdliwy" <u...@o...pl>

    Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Jeśli nie odzyskam tej forsy to leżę i to dokładnie, nie mam nawet dość
    pieniedzy żeby kupić kawałek sznura na którym mógłbym się powiesić.

    A co z rozreklamowanym "bezpieczeństwem" używania kart?

    Adam

  • 7. Data: 2003-03-18 07:02:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    upierdliwy <u...@o...pl> wrote:

    > A co z rozreklamowanym "bezpieczeństwem" używania kart?

    Tzn.? Przecież to Ty nie przypilnowałeś swojej karty.
    Mówisz o podpisie przy transakcji? Przecież każdy może go podrobić.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-03-18 07:46:41
    Od: "Pirania" <l...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie : JAK WYGLĄDAJĄ MOJE SZANSE NA ODZYSKANIE UTRACONYCH
    PIENIĘDZY

    Jezeli karta byla podpisana to spore. (chyba że podpis był dobrze
    sfałszowany). Kasjer przyjmujacy platnosc karta musi sprawdzic podpis na
    karcie z podpisem na kwitku. Reklamuj transakcje w banku.
    Dodam jeszcze ze taka sytuacja zdazyla mi sie w supermarkecie HIT (teraz
    TESCO) w Poznaniu bank reklamacji poczatkowo nie uwzglednil ale sklep tak i
    zwrocił pieniadze.
    Podrawiam.

  • 9. Data: 2003-03-18 07:49:10
    Od: "Pirania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn.? Przecież to Ty nie przypilnowałeś swojej karty.
    > Mówisz o podpisie przy transakcji? Przecież każdy może go podrobić.
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    To do czego sluzy podpis na karcie wg. kolegi jezeli kazdy moze go
    podrobic????
    I co sie dzieje jezeli udowodni sie ze podpis na karcie jest rozny od
    podpisu na kwitku???

  • 10. Data: 2003-03-18 07:57:02
    Od: f...@w...pl

    > To do czego sluzy podpis na karcie wg. kolegi jezeli kazdy moze go
    > podrobic????
    > I co sie dzieje jezeli udowodni sie ze podpis na karcie jest rozny od
    > podpisu na kwitku???

    wystarczy że pierwsza litera się zgadza...
    jeśli tak to cały proces odzyskania kasy ma marne szanse (a jeżeli już to jest
    bardzo długotrwały)