  • 1. Data: 2003-03-17 21:44:42
    Temat: korzystanie z banku zza granicy
    Od: dbr <d...@v...com.pl>

    witajcie.

    Potrzebuje posiadac konto w polskim banku z dostepem internetowym z
    ktorego bede korzystal zza granicy. Niestety w Polsce bede dosc zadko,
    wiec pelna obsluga musi byc zdalna. Dlatego przesylane przez bank TANy
    odpadaja. Pozostaja tokeny (ktore mozna np. latwo zgubic) albo podpis
    cyfrowy. Jakie sa Wasze doswiadczenia z tymi technologiami i ofertami
    polskich bankow?

    pzdr,
    --
    dbr

  • 2. Data: 2003-03-17 21:59:59
    Temat: Re: korzystanie z banku zza granicy
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Pozostaja tokeny (ktore mozna np. latwo zgubic) albo podpis
    > cyfrowy. Jakie sa Wasze doswiadczenia z tymi technologiami i ofertami
    > polskich bankow?

    Podpis jest w INGu.

    Pix

  • 3. Data: 2003-03-17 22:29:05
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Fortis e-pakiet?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-03-18 07:32:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Fortis e-pakiet?

    I wyplaty w zagranicznych bankomatach?
    Nie lubisz go, ze takie rady dajesz? ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-03-18 08:28:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I wyplaty w zagranicznych bankomatach?
    > Nie lubisz go, ze takie rady dajesz? ;-))

    No nie o wypłatach myslałam, chociaż biorąc ich złodziejskie kursy, to
    rzeczywiście dwuznacznie wyszło ;) Myślałam o braku TANów i tokena. I z tej
    perspektywy to może jeszcze Lgnet?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-03-18 08:47:19
    Od: m...@o...pl

    > Fortis e-pakiet?
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Tak... Przynajmniej wypłaty z bankomatów będzie miał bezpłatne.
    Ale nie jestem pewien, czy dobrze wyjdzie na przeliczeniu...

    m23m

  • 7. Data: 2003-03-18 10:05:18
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik dbr napisał:

> [...]
    > odpadaja. Pozostaja tokeny (ktore mozna np. latwo zgubic) albo podpis
    > cyfrowy. Jakie sa Wasze doswiadczenia z tymi technologiami i ofertami

    Przeciez mozesz podac w banku zagraniczny adres do korespondencji. Moj
    brat siedzi w stanach, ma konto w polskim Citi, a cala korespondencje
    bank sle do stanow. Do tego dzwoni na amerykanska infolinie Citi i
    zalatwia sprawy po polsku. Sadze, ze Inteligo moze spokojnie karte kodow
    pchnac za granice (chyba, ze nie chce, tego nie wiem, bo nie
    sprawdzalem). W kazdym razie da sie.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-03-19 08:40:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "dbr" <d...@v...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > odpadaja. Pozostaja tokeny (ktore mozna np. latwo zgubic) albo podpis
    > cyfrowy. Jakie sa Wasze doswiadczenia z tymi technologiami i ofertami

    Wlasnie inteligo jest odpowienie. Ustawiasz adres do korespondecji za
    granice i wszystko przychodzi wlasnie tam. Nawet jak karte zgubisz i
    bedziesz chcial nowa...

    Do tego w serwisie www mozesz zadawac pytania i poprosico oddzwonienie na
    tamtejszy numer telefonu. Konsultant podczas tej rozmowy ma mozliwosc i
    obowiazek przelaczyc klienta do serwisu telefonicznego na jego prosbe, gdzie
    po zalogowaniu moze dokonywac operacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara