  • 1. Data: 2003-03-17 19:24:57
    Temat: InvestBank
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Witam
    Mam małe pytanie do forumowiczów odnośnie tego banku. Otworzyłe już sobie
    konto w Inteligo (bankomaty) i mBanku (darmowe przelewy) oraz jestem w
    trakcie likwidowania konta w Pekao(jak chyba większość). Jednak obok pracy
    mam bankomaty Pekao, InvestBanku i BGŻ. Patrząc na ofertę tych dwóch
    ostatnich wydaje mi się, że Invest jest tańszy ale jak zacząłem czytać ich
    tabelę opłat to po pozycji 150 już nie pamiętałem co było na początku. I tu
    jest właśnie moje pytanie. Ile kosztuje najtańsza wersja konta z dostępem do
    bankomatów? Czy ktoś ma może to konto i byłby w stanie mi odpowiedzieć.
    Z góry dzięki.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-03-17 20:44:23
    Temat: Re: InvestBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 08:24:57PM +0100, <--Marcin B.--> wrote:

> [...]
    >bankomatów? Czy ktoś ma może to konto i byłby w stanie mi odpowiedzieć.

    Chyba 2zl, ale przy takiej tabeli napewno za cos jeszcze zaplacisz ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-03-18 07:41:58
    Od: "pP" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba 2zl, ale przy takiej tabeli napewno za cos jeszcze zaplacisz ;-)

    + następne 2zł co miesiąc za używanie karty.
    W porównaniu z tabelą prowizji Kredyt Banku to tabela IB jest prosta. Na
    pozycji 151 chyba się już kończy.

    KK

  • 4. Data: 2003-03-18 08:00:21
    Temat: Re: Re: InvestBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 18, 2003 at 08:41:58AM +0100, pP wrote:

    >+ następne 2zł co miesiąc za używanie karty.

    E? Mnie charguja 2zl miesiecznie (karta polcard bis - elektron). OK,
    moze i ve jest drozsza, tylko .... po co? ;-)

    >W porównaniu z tabelą prowizji Kredyt Banku to tabela IB jest prosta. Na
    >pozycji 151 chyba się już kończy.

    Bo to bank na 102 ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-03-18 08:32:05
    Od: m...@o...pl

    > E? Mnie charguja 2zl miesiecznie (karta polcard bis - elektron). OK,
    > moze i ve jest drozsza, tylko .... po co? ;-)

    Po co? Bo Polcard-Bis... "od 15 marca 2001r. nie jest już wydawana do rachunków
    Invest-Konto. Karty, którym upłynie termin ważności nie będą wznawiane na
    kolejny okres." (cytat ze strony Invest Banku) :-)

    m23m

  • 6. Data: 2003-03-18 08:40:22
    Od: "pP" <x...@x...pl>

    > E? Mnie charguja 2zl miesiecznie (karta polcard bis - elektron). OK,
    > moze i ve jest drozsza, tylko .... po co? ;-)

    Mi się karta polkard bis skończyła na wiosnę 2001 i następnej nie chcieli już
    dać. Musiałem wziąć Maestro (VE jeszcze nie było). Z początku warunki za maestro
    były takie same jak za polkard. Owe 2zł za używanie karty zaczęli odciągać
    dopiero jakieś 3 miesiące temu (mam konto komfort).

    W styczniu tego roku wyrobiłem sobie nową maestro po uszkodzeniu poprzedniej.
    Zapłaciłem za nią 20 zł i jest ważna 2 lata. Obecnie jednak w tabeli prowizji
    widzę inne opłaty i tylko 1 rok ważności. Widać dalej zachodzą zmiany...

    Przy wyrabianiu tej nowej karty pani się jeszcze spytała czy chcę otrzymywać
    zestawienie transakcji - należy odpowiedzieć NIE gdyż poleci następne 1,50 zł co
    miesiąc.

    Generalnie jeszcze nie narzekam na ten bank, ale zaczynam zastanawiać się nad
    tymi ich zmianami w tabeli prowizji.

    KK

  • 7. Data: 2003-03-18 09:46:34
    Temat: Re: Re: Re: InvestBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 18, 2003 at 09:32:05AM +0100, m...@o...pl wrote:

    >Po co? Bo Polcard-Bis... "od 15 marca 2001r. nie jest już wydawana do rachunków
    >Invest-Konto. Karty, którym upłynie termin ważności nie będą wznawiane na
    >kolejny okres." (cytat ze strony Invest Banku) :-)

    Aha, a mi wydali 09/02. Pierwszy raz. Ciekawe.

    --

    --w

  • 8. Data: 2003-03-18 09:47:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 18, 2003 at 09:40:22AM +0100, pP wrote:

    >Generalnie jeszcze nie narzekam na ten bank, ale zaczynam zastanawiać się nad
    >tymi ich zmianami w tabeli prowizji.

    Wiesz ... daruj go sobie, zaloz sobie np. w Raiffaisenie i zapomnij o
    ib. Jakos tego polsat-banku nie lubie.

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-03-18 14:10:02
    Od: m...@o...pl

    > Aha, a mi wydali 09/02. Pierwszy raz. Ciekawe.

    Cóż, czyżby kolejny dowód na to, że nie należy wierzyć w słowo pisane? ;-)
    A może masz tam (w Invest Banku) jakieś większe chody? :-)

    m23m

  • 10. Data: 2003-03-18 14:53:11
    Temat: Re: Re: Re: Re: InvestBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 18, 2003 at 03:10:02PM +0100, m...@o...pl wrote:

    >Cóż, czyżby kolejny dowód na to, że nie należy wierzyć w słowo pisane? ;-)
    >A może masz tam (w Invest Banku) jakieś większe chody? :-)

    Zeby dostac takiego elektrona? Zartujesz?!?!? ;-)

    --

    --w