  • 1. Data: 2003-03-17 18:50:01
    Temat: mBank i abonament RTV
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem po pierwszej fazie wymiany poglądów z rzecznikiem Poczty Polskiej na
    moją skargę, że Poczta nie przyjmuje przelewów z mBanku za abonament RTV.
    Poczta twierdzi, że to mBank powinien ich poprosić o umożliwienie składania
    jego klientom stałych zleceń opłaty z tego tytułu !!!!!!!!!! Dopóki tego nie
    zrobi to będą odsyłać takie przelewy. Poczta powołuje się na informacje ze
    swojej strony internetowej gdzie jest lista banków "dobrych" do takiego
    zlecenia. Pomijając fakt, że na 10 podanych banków 5 już nie istnieje !!!!
    Czy ktoś z Was pytał mBank o to i czy czegoś się dowiedział z mBanku???
    Postanowiłem nie odpuszczać takiej głupocie i powiadomiłem o tym dziwolągu
    KRRiT, Rzecznika Praw Obywatelskich i niezawodnego red. Janusza Weissa.
    Poczta wskazuje w jakim banku muszę prowadzić ROR aby móc płacić przelewem
    !!! A gdybym chciał płacić z zagranicy ???? to nie mogę, tylko musze
    przyjechać do Polski pójść na Pocztę i w okienku zapłacić 14,90 !!!!

    Pozdrawiam
    BogdanK

  • 2. Data: 2003-03-17 19:12:20
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > A to ciekawe. Czy na tej akceptowalnej liscie jest VWBank ?
    > Płacę z niego od 1.5 roku bez problemów.
    >
    > Rysiek

    http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci/index.html#1
    5

    nie ma

  • 3. Data: 2003-03-17 19:18:47
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > Wow. Czy mozesz zacytowac cala korespondencje? Chcialbym wiedziec jak
    > zostalo to uzasadnione i na jakiej podstawie Poczta Polska wprowadza takie
    > ograniczenie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Maciej

    Będzie długie ale chciałeś:)

  • 4. Data: 2003-03-17 20:08:31
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

  • 5. Data: 2003-03-17 20:10:33
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    a ja płacę bez problemów z mBnaku - Bydgoszcz
    Jacek

  • 6. Data: 2003-03-17 20:12:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

  • 7. Data: 2003-03-17 20:37:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Będzie długie ale chciałeś:)

    Thx. Jest super :). Poniewaz PP mi ostatnio podpadla troche ich pomecze. W
    zasadzie to dobrze, ze nie chca przyjmowac oplac... jeden podatek mniej ;).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 8. Data: 2003-03-17 21:15:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    > a ja płacę bez problemów z mBnaku - Bydgoszcz

    Az looknolem do mamy do mBanlu - tez nie bylo zadnego zwrotu za RTV - rejon
    swietokrzyski.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-17 21:22:45
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek" <j...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Az looknolem do mamy do mBanlu - tez nie bylo zadnego zwrotu za RTV -
    rejon
    > swietokrzyski.

    No to Bydgoszcz i Świętokrzyskie maja w tym względzie lepiej niż ja, który
    należę do RUP Warszawa Śródmieście
    i niech teraz ktoś powie,że stolyyyca ma lepiej :))))

    A swoja drogą to ciekawe co piszecie, prześlę to do Pani Rzecznik PP co ona
    na takie "bezumowne" przelewy odpowie???

    Pozdrawiam
    BogdanK

  • 10. Data: 2003-03-17 21:26:34
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    ona
    > na takie "bezumowne" przelewy odpowie???

    A jeszcze pytanie do Was szczęściarzy :) czy to płatność indywidualnego
    użytkownika czy firmy ???
    Jeśli firmowe odbiorniki to od firmy wezmą przelewem a jeśli to osoba
    fizyczna to nie /tak piszą na stronie KRRiT/

    BogdanK