  • 11. Data: 2017-06-10 03:22:33
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" ohepgj$8me$1$P...@n...chmurka.net

    > Od zawsze podejrzewałem, że nie jestem kompatybilny z SimplyCiti.
    > Udało mi się to potwierdzić :)

    Ja mam ponad 70kpln na kartach (nie licząc chwilówek :) Sygmy
    i dodatkowej do nie mojej) bez jakichkolwiek zaświadczeń.

  • 12. Data: 2017-06-10 03:58:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 593b0ace$0$660$6...@n...neostrada.pl

    > Może to fobia raczej?

    W roku 2007 Citi zmodyfikował dla mnie ogólne
    warunki w efekcie negocjowania ze mną. :)
    (wprowadził zmiany w ,,typowym'' formularzu)

    Kredytówka zawierała datę 07/07/07 -- bo wówczas
    był tłoczony także dzień wydania karty. Rachunek
    karty jest prowadzony do tej pory.

    -=-

    A wcześniej dał debetówkę, której numer zawierał moją
    datę urodzin. (pisałem o tym na grupie ASCII-art)

  • 13. Data: 2017-06-10 10:40:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-09 o 22:53, cef pisze:

    > Skoro kwestionowali koszty, to raczej chodziło o faktury obce.
    > Jak sobie wyobrażasz dopisywanie czegokolwiek?
    > Po co w ogóle faktura skoro możesz napisać na co i ile wydałeś?

    Wyraźnie napisał, że nie chodziło o dopisywanie "na co i ile wydałeś".

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-06-10 10:59:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 10:40, Liwiusz pisze:

    > Wyraźnie napisał, że nie chodziło o dopisywanie "na co i ile wydałeś".

    Ale chodzi o obcy dokument i dopiski na nim.
    A mnie o zasadę, że na obcych dokumentach dopisek ma taką
    wartość jakby cały był zrobiony przeze mnie. Więc co za różnica wtedy
    czy dopisze oryginał czy 100 tys więcej?

  • 15. Data: 2017-06-10 15:22:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 10:59:44 +0200, cef napisał(a):

    > Ale chodzi o obcy dokument i dopiski na nim.
    > A mnie o zasadę, że na obcych dokumentach dopisek ma taką
    > wartość jakby cały był zrobiony przeze mnie. Więc co za różnica wtedy
    > czy dopisze oryginał czy 100 tys więcej?

    Tak jest, skoro przepis wymaga oryginalu faktury, to nie moze byc
    kopia, ktora ktos przekresli i dopisze "Oryginal".
    Czy jakis wydruk probny z dopiskiem klienta.

    Tzn jak widac - moze, ale trzeba to robic przed kontrola, a nie przy
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-06-10 16:01:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Czy jakis wydruk probny z dopiskiem klienta.
    >
    > Tzn jak widac - moze, ale trzeba to robic przed kontrola, a nie przy

    Od kilku lat już nie ma "ORYGINAŁU" i "KOPII".
    Jest faktura. To tak btw.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2017-06-10 17:56:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-10 o 15:22, J.F. pisze:
    > Tak jest, skoro przepis wymaga oryginalu faktury, to nie moze byc
    > kopia, ktora ktos przekresli i dopisze "Oryginal".
    > Czy jakis wydruk probny z dopiskiem klienta.

    Ale w tym przypadku nie mieliśmy kopii, tylko oryginał, nazwany orginał,
    do którego ktoś dopisał oryginał.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-06-10 19:39:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 17:56:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ale w tym przypadku nie mieliśmy kopii, tylko oryginał, nazwany orginał,
    > do którego ktoś dopisał oryginał.

    No i w porzadku, o ile dopisal to wystawca faktury.

    A nie, ze kontrola widzi, jak opisuje odbiorca :-)

    Poza tym bez slowa "oryginal" to jakis swistek papieru byl, a nie
    faktura, wiec poszukaj sobie sam ile przestepstw popelnil odbiorca
    dopisujac tam to slowo. :-)

    Falszerstwo dokumentow mi sie cisnie na usta, ale swistek to przeciez
    nie dokument :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-06-10 20:50:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-10, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Ale chodzi o obcy dokument i dopiski na nim.
    > A mnie o zasadę, że na obcych dokumentach dopisek ma taką
    > wartość jakby cały był zrobiony przeze mnie. Więc co za różnica wtedy
    > czy dopisze oryginał czy 100 tys więcej?

    Na tym oryginale wolno Ci robić jakiekolwiek dopiski chcesz
    (pokaż w rozporządzeniu że nie). Z tym, że jak im w kontroli
    krzyżowej wyjdzie że jednak tyle nie wydałeś, albo że podatnik
    "po drugiej stronie" nie istnieje, to będziesz miał ciepło :)

    "Orginał" zamiast "oryginał" to tzw. błąd mniejszej wagi,
    za co obecnie z kosztów nie da się wyrzucić. Zresztą, jak
    pisałem, od paru lat już ten dopisek jest niepotrzebny.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2017-06-10 22:13:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 20:59, Kamil Jońca pisze:

    > MZ nie o to chodzi. Citi stało się wyjątkowo upierdliwe formalnie.
    > Ja składałem wniosek i na skanie dowodu napisałem, coś w rodzaju "tylko
    > dla Banku Handlowego". Analityk odrzucił wniosek z tego powodu (tak,
    > wiem, że z tego)

    Ciekawe czy za rok coś się zmieni w kwestii zbierania przez banki
    kopii dokumentów, mam na myśli zmiany w przepisach o ochronie
    danych osobowych.