  • 1. Data: 2017-06-09 12:13:21
    Temat: Wplata gotówkowa do m-Banku
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy w placówce (agencji) m-banku można dokonać wpłaty gotówkowej (rachunek payu w
    mbanku)? Jaka jest prowizja od wpłaty? Czy "w okienku" podmiot/zleceniodawca na
    kwitku wpłaty musi się zgadzać z osobą wpłacającą (no spotkałem kiedyś bank
    legitymujacy i "nie przyjmiemy wpłaty i co nam pan zrobisz")?

  • 2. Data: 2017-06-10 16:47:31
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie słyszałem by dało się wpłacić na nie swój rachunek w placówce mbanku.

  • 3. Data: 2017-06-10 18:29:53
    Temat: Re: Wplata gotówkowa do m-Banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zabraniają explicite?
    Ostatnio w TOiP jakiegoś banku, może ing, widziałem tak:
    - wpłata na własne konto - 0zł,
    - wpłata na obce konto - kilka zł.

  • 4. Data: 2017-06-10 21:29:49
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    W ogóle nie oferują takiej usługi ZTCW. Ale w innych bankach to oferują, kiedyś na
    pewno w Millenium robiłem jakiś przelew nie mając tam konta. Kosztował jedynie z 10
    razy drożej niż na poczcie.

  • 5. Data: 2017-06-12 08:08:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dezinformatorka mówiła o opłacie 9 zł, więc może oferują?

    -----

  • 6. Data: 2017-06-12 19:27:03
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    9 zeta to kosztuje na własne konto :)