  • 1. Data: 2017-06-09 13:41:16
    Temat: byłem w OBI
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w Polsce zapłaciłem dla eksperymentu kartą Visa debit z Lloyds.
    Za 72zł wyszło 15 funtów. Polcard na paragonie.

    Potem pryszły dwa obciążenia 0.45 funta i 1 funt jako
    a non-sterling transaction fee

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-06-09 13:49:51
    Temat: Re: byłem w OBI
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A DCC nie proponował? Niby to visa, ale już na grupie było, że i dla visy DCC się
    pojawia. Kurs niezły, w IKA jest teraz 4,8013, ale "ciekawe" za to te dwie dodatkowe
    prowizje - po pierwsze, dlaczego dwie?
    Może jest tak, że kasują 3% transakcji (0,45 funta) + 1 funt?
    Jak widać zagraniczni też na tym rżną i to w podobnej skali.

  • 3. Data: 2017-06-09 14:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >w Polsce zapłaciłem dla eksperymentu kartą Visa debit z Lloyds.
    >Za 72zł wyszło 15 funtów. Polcard na paragonie.

    A kiedy byles ... bo przy dzisiejszym kursie w walutomacie rzedu 4.78,
    to bardzo przyzwoity kurs Lloyd zastosowal.

    >Potem pryszły dwa obciążenia 0.45 funta i 1 funt jako
    >a non-sterling transaction fee

    A to juz niezbyt przyzwoite :-)
    0.45 to 3% ... podobnie jak u nas (haha - u nas bywa i 6%), ale ten 1
    funt to juz strzyzenie na maksa :-)

    No coz, nie zamawiac knajpie piwa, tylko od razu 10 i dwie flaszki :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-06-09 18:28:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A kiedy byles ... bo przy dzisiejszym kursie w walutomacie rzedu
    > 4.78, to bardzo przyzwoity kurs Lloyd zastosowal.

    W poniedziałek w południe.

    nom, nie było to przerażające.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-06-09 19:16:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >W poniedziałek w południe.

    A tu jak na zlosc burzliwy tydzien i kurs funta sie waha .... o pare
    gr, czyli ~1%

    >nom, nie było to przerażające.

    Nie bylo, ale jednak wychodzi 9%.

    Jakbys jechal na urlop i wydal np 1000 funtow ... to 100 funtow
    piechota nie chodzi ...

    J.