  • 1. Data: 2012-10-12 00:45:24
    Temat: Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jeżeli prowadzisz biznes i nie posiadasz rachunku firmowego w mBanku - sporo
    tracisz!
    Otwórz mBIZNES konto i sprawdź sam, jak łatwo zarządzać firmą z mBankiem!

    mBIZNES konto otworzysz za darmo nawet w 15 minut, bez dokumentów, całkowicie
    online.
    Dodatkowo przez rok nie płacisz za:

    - przelewy internetowe,
    - kartę.

    Ponadto już pierwszego dnia możesz otrzymać 10 000 zł na rozwój działalności.

    Zyskaj przejrzystość w finansach oddzielając rachunek prywatny od firmowego.
    Załóż mBIZNES konto, to nic nie kosztuje!
    Szczegóły mbank.pl/biznes

    Ciekawe, po co, skoro inne banki dają to (lub prawie to) bez łaski?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-10-13 22:04:52
    Temat: Re: Silna wiara mBanku w talerze bez wiśni...
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:k57id5$i0v$1@node2.news.atman.pl...
    > Jeżeli prowadzisz biznes i nie posiadasz rachunku firmowego w mBanku -
    > sporo tracisz!
    > Otwórz mBIZNES konto i sprawdź sam, jak łatwo zarządzać firmą z
    > mBankiem!

    Generalnie jak ktos prowadzi dzialalnosc jednoosobowa to nie ma zadnego
    wymogu posiadania rach. firmowego. spokojnie mozna poslugiwac sie rach
    biezacym dla osob fizycznych i wtedy mamy szeroka oferte kont za free.
    Przewaznie wiekszosc operacji w koncie firmowym jest drozsza niz te same
    czynnosci w osobistym.

  • 3. Data: 2012-10-14 04:20:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" k5chh7$2mvc$...@n...ett.com.ua

> [...]
    za free. Przewaznie wiekszosc operacji w koncie
    > firmowym jest drozsza niz te same czynnosci w osobistym.

    Chyba jedynym powodem do ,,posiadania'' rachunku firmowego są
    obecnie wiewiórki. A i ten powód być może jest powodem iluzorcznym...

    Czy w ogóle banki wiedzą, które rachunki innych banków są
    rachunkami firmowymi a które są rachunkami prywatnymi?

    I czy firma bez osobowości prawnej w ogóle może mieć
    rachunek firmowy? -- a jeśli tak, to po co? -- skoro
    chyba taki rachunek zakładany jest osobie prywatnej,
    nie firmie a ogólne regulacje prawne są tu,
    delikatnie ujmując, niepewne...

    -=-

    Uwaga -- będzie o [nekro]polityce.

    Konieczność lania do ZUS czy US z konta firmowego łączy
    się dla mnie z osobami braci Kaczyńskich. W ogóle gwałtowny
    rozwój banków w Polsce jakoś mi łączy się z tymi panami.

    Czy mam rację, czy to tylko ,,projekcja mojej wyobraźni''?

    Usłyszałem to określenie (w sensie -- wytwory wyobraźni,
    urojenia) w radio i zastanawiałem się nad jego sensem. :)
    [teraz pozastanawiam się z innymi osobami...]

    -=-

    Dla mnie najważniejszym (po wiewiórkach -- oczywiście) powodem
    utrzymania konta firmowego jest... Snobizm. :) I sentymentalizm.
    Przed wielu laty łażąc po mieście (wówczas łażenie było modne,
    na ulicach były masy ludzi, samochodów prawie nie było) upatrywałem
    sobie jakiś bank na ofiarę i stawiałem sobie na celowniku założenie
    w nim konta, lub kilku kont...

    Teraz [samochodów jest cała masa -- tylko mądrą dziewczynę można
    poderwać na samochód... nie to, co kiedyś... na ulicach jest
    dziś niebezpiecznie i niepewnie -- części banków w ogóle nie
    ma na ulicach a ich miejsce mogą zająć łudząco do nich podobne
    Amber Goldy...] trzeba uważać przy zakładaniu rachunku -- trzeba
    koniecznie zdobyć akceptację grupy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'