  • 1. Data: 2012-10-11 07:30:46
    Temat: Cashback na stacji Orlen
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Wczoraj na stacji Orlenu powiedziano mi: "Cashback już nie mamy". Wcześniej na tej
    stacji był i korzystałem kilka razy. Czy to cała sieć się na nas wypięła, czy też to
    widzimisię lokalnego kierowniczyny? Jeżeli to drugie to gdzie to zgłosić, żeby
    cashback się naprawił?

  • 2. Data: 2012-10-11 09:03:30
    Temat: Re: Cashback na stacji Orlen
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 07:30:47 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]
    widzimisię lokalnego kierowniczyny? Jeżeli to drugie to gdzie to zgłosić, żeby

    Wczoraj zauważyłem, że w REALu jest to samo. Pani w kasie powiedziała, że mieli
    wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

  • 3. Data: 2012-10-11 09:11:00
    Od: Fredzia <r...@g...com>

> [...]
    widzimisię lokalnego kierowniczyny? Jeżeli to drugie to gdzie to zgłosić, żeby

    Wczoraj poczyniłem CashBack na stacji Orlem (Warszawa),nie było problemu. W Realu
    potwierdzam mieli wymiane terminali i z CashBack'u nici

  • 4. Data: 2012-10-11 09:12:06
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-11 09:03, lery.IT pisze:
> [...]
    >

    > Wczoraj zauważyłem, że w REALu jest to samo. Pani w kasie powiedziała, że mieli
    wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

    NIE JEST?

  • 5. Data: 2012-10-11 09:20:06
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 09:12:07 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

> [...]
    cashback się naprawił?

    wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

    nie jest :(
    przynajmniej w Realu Białystok

  • 6. Data: 2012-10-11 09:34:52
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-11 09:20, lery.IT pisze:

> [...]
    cashback się naprawił?

    wymienione terminale i cashback jest już dostępny.

    w realu w wawie na jubilerskiej tez po zmianie terminali brak

  • 7. Data: 2012-10-11 10:36:48
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-10-11 07:30, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    widzimisię lokalnego kierowniczyny? Jeżeli to drugie to gdzie to zgłosić, żeby

    Ja sporo korzystałem z cashbacku w Millennium (oczywiście Dobre konto i
    stacje paliw plus sklepy spożywcze) i w chwili obecnej cashback nie
    działa mi już nigdzie (nawet tam gdzie wcześniej wypłacałem co tydzień).
    Bank mnie chyba znielubił :)

    Mr. Owl.

  • 8. Data: 2012-10-11 10:42:24
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-11 10:36, Pan Sowa pisze:

> [...]
    > stacje paliw plus sklepy spożywcze) i w chwili obecnej cashback nie
    > działa mi już nigdzie (nawet tam gdzie wcześniej wypłacałem co tydzień).

    ja wyplacam na stacji bp na razie dziala

  • 9. Data: 2012-10-11 10:49:17
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Temat Orlenu się wyjaśnił. Stacje o numerach zaczynających się od cyfr do 6 włącznie
    to stacje sieci i te mają cashback obligatoryjnie. Od 7 włącznie wzwyż to stacje
    franczyzowe, które mogą mieć caschback ale nie muszą - decyzja właściciela. Numery
    stacji można sprawdzić na stronie Orlenu.

  • 10. Data: 2012-10-11 11:11:01
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 09:34:52 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:

    > w realu w wawie na jubilerskiej tez po zmianie terminali brak

    W Forcie Wola także. Chyba wypadł cały real w Wawie. W Wawce pozostały mi Hale
    Banacha, K$M Delikatesy, Mini Europa na Bonifraterskiej, a ze stacji paliw korzystam
    ze stacji Orlenu na Marymonckiej i Oczapowskiego