  • 1. Data: 2012-10-11 11:26:41
    Temat: Alior Sync, czy będzie zwrot 5% przy płatności za energię?
    Od: M <m...@g...com>

    Widzę że w eBOK Energa pojawiła się możliwość płatności online i można
    wybrać Alior Sync. Usługa realizowana przez Blue Media, płatna (do
    1000 zł - 1 zł, do 2000 zł - 2 zł itd.). W regulaminie nie widzę nic
    na temat kodów MCC. Jak sądzicie, będzie zwrot 5% czy nie? Rachunki
    za energię spore, do tej pory płacę KK w Citi (opłata rachunków bez
    prowizji, spłacam KK w terminie więc i bez odsetek), ale taka
    odroczona płatność daje zarobić na lokacie mniej niż 1% kwoty więc 5%
    zwrotu z synka by się opłacało - o ile faktycznie ten zwrot jest.

  • 2. Data: 2012-10-11 12:02:27
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tak zaplac przez BlueMedia Ja wczoraj zaplacilem nawet dwa razy za fakture
    TP i pieniadze oczywiscie Sync Przelal do media ale do TP juz nie dotarly.
    Oczywiscie reklamacja tylko co z tego oddadza za 30 dni.

  • 3. Data: 2012-10-11 16:04:47
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Tak zaliczają do zwrotu 5%. Sprawdziłem w zeszłym miesiącu.

  • 4. Data: 2013-05-17 11:40:06
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 11:26:41 UTC+2 użytkownik M napisał:
> [...]
    >
    > odroczona płatność daje zarobić na lokacie mniej niż 1% kwoty więc 5%
    >
    > zwrotu z synka by się opłacało - o ile faktycznie ten zwrot jest.

    W e-bok RWE też można płacić przez Blue Media. Będzie jeszcze zwrot z Synca za taką
    formę płatności? Zastanawiam się, czy fakturę czerwcową szybciej puścić...

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-05-17 13:22:59
    Od: "K.B." <b...@w...pl>