  • 1. Data: 2008-01-11 20:41:01
    Temat: Sezam Direct BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    No chyba najwyzszy czas na takie konto - ciekawe czy i kiedy sie
    zdecyduja.
    Rozumiem, ze pko sa blokowalo wdrazanie nowych produktow i w kolko
    sprzedawali te same w "nowych opakowaniach", ale teraz powinni sie
    ruszyc.
    Sa jednym z ostatnich bankow, ktory nie ma takiego tanszego produktu.
    Jego brak zaowocuje utrata aktualnych klientow i zmniejszy liczbe
    powracajacych przymusowo wcielonych do pko sa - gdy przed powrotem
    sprawdza oferte innych bankow.

  • 2. Data: 2008-01-11 20:46:03
    Temat: Re: Sezam Direct BPH
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    krzysztofsf pisze:
    > ...Sa jednym z ostatnich bankow, ktory nie ma takiego tanszego produktu.
    > Jego brak zaowocuje utrata aktualnych klientow i zmniejszy liczbe
    > powracajacych przymusowo wcielonych do pko sa
    Mnie mają w trakcie stracania, choć sami jeszcze o tym nie wiedzą... :-P

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2008-01-11 20:59:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 20:46, "monter.FM" <K...@m...fm>
    wrote:
    > krzysztofsf pisze:> ...Sa jednym z ostatnich bankow, ktory nie ma takiego tanszego
    produktu.

    > Mnie mają w trakcie stracania, choć sami jeszcze o tym nie wiedzą... :-P

    Ja napewno zostane do konca waznosci darmowej promocyjnej KK Silver.
    A potem, jak oddam debetowa, zeby nie placic 5 zl miesiecznie za jej
    wykorzystywanie wylacznie w bankomatach, to zostanie mi sam srebrny
    sezam z darmowymi przelewami i limitem w koncie - troche malo za 10 zl
    miesiecznie.
    Ciekawe jest konto Direct w Nordei (uwzgledniajac niski koszt limitu
    debetowego) , ale chyba przejde na uklad mBank z limitem debetowym +
    Lukasbank lub Citibank Direct.

  • 4. Data: 2008-01-11 22:31:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 21:46:03 +0100, monter.FM napisał(a):
    > Mnie mają w trakcie stracania, choć sami jeszcze o tym nie wiedzą... :-P

    Mnie i moją lepszą połowę stracili - bez łaski podali formularze do
    wypełnienia, pocięli karty i tyle. Do zaoferowania mieli tylko eurokonto
    plus, za 11.95 :) Generalnie, to za prawie 12zł/miesiąc sezam/eurokonto za
    wiele nie oferują - poza darmowymi powiadomieniami email (o ile eurokonto
    w ogóle będzie je miało), i "lokatami" 3% :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2008-01-11 22:43:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 22:31, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    > wiele nie oferują - poza darmowymi powiadomieniami email (o ile eurokonto
    > w ogóle będzie je miało), i "lokatami" 3% :)

    pko sa pomijam
    Pisze o malym BPH.

  • 6. Data: 2008-01-12 14:00:36
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > pko sa pomijam
    > Pisze o malym BPH.

    No, mnie stracili w ostatnich dniach 2007r. - zamienilem te ok. 140zl
    rocznie (BPH) na 30zl (TB).
    Pocieszylem pania w okienku, ze wroce, jak zaproponuja cos atrakcyjnego
    cenowo :)
    Ona na to, ze ponoc w polowie roku cos ma drgnac: przyrost placowek,
    bankomatow...
    Pozyjemy, zobaczymy.
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2008-01-12 14:18:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 14:00, "ls" <n...@n...pl> wrote:

    > No, mnie stracili w ostatnich dniach 2007r. - zamienilem te ok. 140zl
    > rocznie (BPH) na 30zl (TB).

    Nie 30 a 30+ koszt odnawialnej linii debetowej (jesli ma byc
    porownywalny produkt).
    Do tego ewentualne koszty wplaty gotowkowej innym kanalem (brak
    placowek) i 4-ej oraz nastepnych w miesiacu wyplat z bankomatow.

  • 8. Data: 2008-01-12 17:08:39
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 12 Sty, 14:00, "ls" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Do tego ewentualne koszty wplaty gotowkowej innym kanalem (brak
    >placowek) i 4-ej oraz nastepnych w miesiacu wyplat z bankomatow.

    A jak sie zepsuje token (np wyladuje bateria) to wydanie nowego kosztuje
    60zł.

    Nie takie wcale tani ten Toyota Bank jak to malują :D

  • 9. Data: 2008-01-12 20:58:19
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik emn napisal:
    > Użytkownik "krzysztofsf" napisał...
    > A jak sie zepsuje token (np wyladuje bateria) to wydanie nowego kosztuje
    > 60zł.
    > Nie takie wcale tani ten Toyota Bank jak to malują :D

    Panowie:
    1) do tych BPHowych 140zl nie doliczylem comiesiecznych 3zl kary za
    niedokonanie czterech platnosci karta;
    2) wplate gotowkowa zalatwiam darmowym wplatomatem w Polbanku lub mBanku -
    koszt 0zl (tam tez mam konta, ktore na razie jesc nie wolaja);
    3) linia debetowa mnie nie interesuje - tak, tak, trafiaja sie nieliczne
    jednostki, ktore nie lubia zyc na kredyt ;)
    4) pierwsze trzy wyplaty karta TB w dowolnym bankomacie, czwarta i
    nastepne wyplaty w miesiacu - darmowe debetowki mBanku/Polbanku w
    Euronecie/BZ WBK naprzeciw 200 bankomatow BPH + Euronet/BZ WBK;
    5) przez kilka lat w VWBanku (poki byl darmowy) tamtejszy token mi sie nie
    wyladowal - czemu w TB mialbym zakladac tak pesymistyczny wariant? A
    chocby nawet, to 30 + 60 to wciaz mniej od 140 ;)
    6) dodatkowo 2,5% k. glowne i 3.6% oszczedzajace to lepiej od tego co daje
    dzis BPH - choc i tak to nic w por. z Polbankiem;
    7) reasumujac: jednak 30zl w TB (choc trzymajac 810zl na koncie
    osczedzajacym ta oplata sie zeruje), roznica na drobne przyjemnosci - wiec
    moze jednak tani, jak maluja?

    Nie przecze, ze system TB wysiada przy Sezamie i tez licze na nowa,
    ciekawa oferte BPH - moze wroce.
    Ale na ta hipotetyczna oferte poczekam placac gdzie indziej mniej, niz
    siedzac w BPH i niepotrzebnie wydajac pieniadze na watpliwe korzysci.
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2008-01-12 21:55:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 20:58, "ls" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > 3) linia debetowa mnie nie interesuje - tak, tak, trafiaja sie nieliczne
    > jednostki, ktore nie lubia zyc na kredyt ;)

    Ja przy porownaniach kosztow biore wlasnie to pod uwage - mimo, ze juz
    chyba od 2-3 lat nie skorzystalem z posiadanego debetu, swiadomosc tej
    derezerwy daje mi poczucie bezpieczenstwa.

> [...]
    > Ale na ta hipotetyczna oferte poczekam placac gdzie indziej mniej, niz
    > siedzac w BPH i niepotrzebnie wydajac pieniadze na watpliwe korzysci.

    Jak wspomnialem jeszcze czekam.
    Jakby pojawilo sei jakies konto za 2-3 zlote, kosztem ograniczen we
    wplatach czy wyplatach gotowkowych, albo z ograniczona liczba
    darmowych przelewow, to zapewne nie bedzie mi sie chcialo od nich
    odchodzic i tylko zmienie typ konta. I tak obecnie sluzy mi tylko do
    przyjecia wyplaty i transferu jej na konta oszczedzajace.