  • 11. Data: 2008-01-12 23:18:49
    Temat: Re: Sezam Direct BPH
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Przecież pisałem jasno, że wszystkie banki są:
    - totalnie do du*y
    - do du*y
    - trochę do du*y
    Innych nie ma niestety!

    /*-+

  • 12. Data: 2008-01-13 10:00:30
    Od: Sierp <s...@n...net>

    monter.FM pisze:
    > Mnie mają w trakcie stracania, choć sami jeszcze o tym nie wiedzą... :-P

    o mnie + 1 tez jeszcze nie wiedza :-)
    ale najpozniej w lutym sie dowiedza...

    Sierp

  • 13. Data: 2008-01-13 12:50:49
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > chyba od 2-3 lat nie skorzystalem z posiadanego debetu, swiadomosc tej
    > derezerwy daje mi poczucie bezpieczenstwa.

    Rozumiem Cie, rozni ludzie maja rozne potrzeby i oczekiwania (mialem i
    debety, i szybkie kredyty, KK i raty 0% - okazalo sie, ze to nie dla
    mnie).
    Kiedy Pekao przejelo czesc BPH, _dla_mnie_ utrzymywanie Srebrnego Sezama
    przestalo byc oplacalne (utrata wielu korzysci przy nie obnizonych
    oplatach).
    Wybralem to, co z _mojego_ punktu widzenia ogranicza _moje_ koszty.
    Zdaje sobie sprawe, ze oferta TB dla kogos innego moze nie byc
    wystarczajaca/ciekawa.
    Akurat dla mnie, po dlugim zastanawianiu sie, okazala sie najciekawsza,
    choc nie jest idealna.
    Sytuacja na rynku ofert bankowosci jest zmienna, wiec kto wie, czy za
    jakis czas nie przeprosze sie z BPH, jesli bedzie warto - nie jestem
    zwiazany na smierc i zycie z zadnym 26-cio cyfrowym numerem rachunku ;)
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2008-01-13 12:53:21
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik *piotr'ek* napisal:
    > Przecież pisałem jasno, że wszystkie banki są:
    > - totalnie do du*y
    > - do du*y
    > - trochę do du*y
    > Innych nie ma niestety!
    > /*-+

    Wiesz, ja mysle, ze w kazdej dziedzinie zycia wskazany jest umiar.
    Zatem - nie przesadzaj: szklanka moze byc w polowie pelna ;)
    pozdr.
    ls

  • 15. Data: 2008-01-13 13:25:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 12:50, "ls" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Kiedy Pekao przejelo czesc BPH, _dla_mnie_ utrzymywanie Srebrnego Sezama
    > przestalo byc oplacalne (utrata wielu korzysci przy nie obnizonych

    Widzisz, ale ty piszesz nie na temat.
    Wiadomo bylo, jakie produkty ma pko sa i , ze przejeci klienci predzej
    czy pozniej zostana nimi objeci.

    Natomiast male BPH to zupelnie inny bank :)
    Stad moje zainteresowanie zmianami jakie nastapia w jego ofercie
    (jesli nastapia)
    Oferta BPH zostala zamrozona w zwiazku z fuzja - zeby nie odbijala sie
    jeszcze korzystniej od oferty pko sa.
    Teraz maja wieksze pole manewru (GeMoney ma troche inny profil i nie
    konkuruje z nimi w czesci dotyczacej kont).

    Co do porownywania kosztow kont. Skladam sobie pakiet zblizonych
    uslug, tych ktorymi jestem zainteresowany i wtedy wyceniam ile
    kosztowaloby mnie korzystanie z danego konta. Dlatego nie wyceniam
    "golego" konta tyulko sprawdzam ile kosztowaloby mnie po dodaniu
    limitu debetowego i wykonaniu kilku przelewow internetowych., wyplat z
    bankomatu i wplat gotowkowych
    Zaskoczyla mnie na korzysc oferta Noredei, z tym, ze juz duza czesc
    transakcji przenioslem do mBank i czuje sie tam nienajgorzej- podobny
    koszt przelewow i limitu debetowego i wieksze mozliwosci na kontach
    oszczednosciowych.

  • 16. Data: 2008-01-13 14:05:28
    Od: "ls" <n...@n...pl>

> [...]
    > (jesli nastapia)
    > Oferta BPH zostala zamrozona w zwiazku z fuzja - zeby nie odbijala sie

    Dlaczego uwazasz, ze pisze nie na temat?
    W pierwszej mojej wypowiedzi w tym watku napisalem, ze zrezygnowalem z
    konta w BPH (zeby uscislic: w "malym BPH") na rzecz TB i ze tez czekam na
    jakies zmiany w ofercie BPH.
    To Ty zboczyles z tematu piszac o kosztach TB wyzszych, niz 30zl.
    Pozniejsze moje wypowiedzi to riposta na Twoje i kolegi "emn" uwagi dot.
    kosztow w TB, wiec zarzucanie mi, ze to ja pisze nie na temat jest,
    delikatnie mowiac, nie na miejscu.
    Nie wiem (choc mam pewne podejrzenia), po co piszesz o Pekao SA, skoro ani
    Ciebie, ani mnie nie interesuje (przynajmniej w tej rozmowie) ich oferta -
    temat dotyczy ew. zmian w ofercie BPH.
    Ja o Pekao wspomnialem w tylko kontekscie tego, ze ich przejecie wiekszej
    czesci BPH zubozylo _dla_mnie_ - klienta "malego BPH" - jego oferte
    (mniejsza liczba oddzialow/bankomatow przy nie zmienionej oplacie).

> [...]
    > "golego" konta tyulko sprawdzam ile kosztowaloby mnie po dodaniu
    > limitu debetowego i wykonaniu kilku przelewow internetowych., wyplat z

    Ja zrobilem dokladnie to samo, co napisales powyzej (z wylaczeniem debetu,
    ktory _mnie_ nie interesuje): 30zl/rok + 0zl (przelewy) + 0zl (3 wyplaty z
    bankomatu) + 0zl (wplaty w Polbanku) i porownalem z oplatami w BPH i
    innych bankach.
    Aha, zeby nie bylo niedomowien: bralem pod uwage nieco wiecej zmiennych,
    niz te powyzsze oraz to, ze mam konta rowniez w innych bankach, ktorych
    oferta sie uzupelnia. Wygral TB jako konto glowne.

> [...]
    > transakcji przenioslem do mBank i czuje sie tam nienajgorzej- podobny
    > koszt przelewow i limitu debetowego i wieksze mozliwosci na kontach

    Coz, dla mnie akurat Nordea odpadla, nie mialem oddzialu w poblizu (to
    jedno z moich kryteriow) :(
    Na drugim miejscu u mnie jest Lukas i jego e-konto (mam blisko do
    placowki).
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2008-01-13 14:23:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 14:05, "ls" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > W pierwszej mojej wypowiedzi w tym watku napisalem, ze zrezygnowalem z
    > konta w BPH (zeby uscislic: w "malym BPH") na rzecz TB i ze tez czekam na

    Zle zrozumialem ponizej cytowane, jako efekt wcielenia do pko sa a nie
    efekt zmniejszenia bph

> [...]

    > Pozniejsze moje wypowiedzi to riposta na Twoje i kolegi "emn" uwagi dot.
    > kosztow w TB, wiec zarzucanie mi, ze to ja pisze nie na temat jest,

    Nie bede wiecej - Odpowiada ci ich oferta i ok.

    > Nie wiem (choc mam pewne podejrzenia), po co piszesz o Pekao SA,

    Bylem kiedys ich klientem. Dawno, Uraz zostal ;)

    skoro ani
    > Ciebie, ani mnie nie interesuje (przynajmniej w tej rozmowie) ich oferta -
    > temat dotyczy ew. zmian w ofercie BPH.

    Jak wspomnialem, zle zrozumialem wtret o pko sa

    > Ja o Pekao wspomnialem w tylko kontekscie tego, ze ich przejecie wiekszej
    > czesci BPH zubozylo _dla_mnie_ - klienta "malego BPH" - jego oferte
    > (mniejsza liczba oddzialow/bankomatow przy nie zmienionej oplacie).

    Ja juz w grudniu zaskoczylem pania z okienka w bph pytaniem kiedy
    spadna oplaty za sezama. Jej mina, gdy zargumentowalem to, ze maja
    teraz o wiele mniej bankomatow niz w chwili gdy kalkulowano koszty
    konta, byla "bezcenna".

> [...]
    > jedno z moich kryteriow) :(
    > Na drugim miejscu u mnie jest Lukas i jego e-konto (mam blisko do

    jak wspomnialem, rowniez analizuje i przeliczam potrzebne mi opcje.
    Sadze, ze pracownicy bph zauwaza ta dyskusje - moze da im troche do
    myslenia.................

    Jesli chodzi o konto Sezam max, na ktore obecnie postawili, to
    przypomina mi ono supertelefon komorkowy z "bajerami". Po okresie
    korzystania z gadzetow i zabawy nimi, wracamy do pisania sms i
    zwyklych rozmow telefonicznych, bedac ubozszymi o rozdmuchany
    abonament i kwoty wydane na telefon "nie za zlotowke".

  • 18. Data: 2008-01-13 19:04:22
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Fakt, rzeczywiscie niejasno to napisalem :|

    .>> Nie wiem (choc mam pewne podejrzenia), po co piszesz o Pekao SA,
    > Bylem kiedys ich klientem. Dawno, Uraz zostal ;)

    ;)

> [...]
    > spadna oplaty za sezama. Jej mina, gdy zargumentowalem to, ze maja
    > teraz o wiele mniej bankomatow niz w chwili gdy kalkulowano koszty

    Otoz to, miejmy nadzieje, ze takie opinie, w polaczeniu z klientami,
    ktorzy odchodza (takze wspomnialem pani o ubytku placowki i bankomatu w
    miejscu zamieszkania w polaczeniu z utrzymaniem platy na niezmienionym
    poziomie) sprawia, ze cos sie zmieni na lepsze.

> [...]
    > zwyklych rozmow telefonicznych, bedac ubozszymi o rozdmuchany
    > abonament i kwoty wydane na telefon "nie za zlotowke".

    Wlasnie, koszt "Maxa" jest niewspolmiernie wysoki, wzgledem jego zalet :|
    A wiec, laczac sie w czekaniu na BPH Direct (z lezka w oku bede wspominal
    Sezama),
    pozdr.
    ls