  • 1. Data: 2002-01-19 16:36:26
    Temat: Sanchez Profile...
    Od: "Przemyslaw 'Morp][ik' Berlinski" <m...@s...nospam.iq.pl>

    Witam,

    Chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje cos takiego jak wersja demo lub tez
    wersja szkoleniowa dzialajaca off-line systemu Profile firmy Sanchez? Chodzi
    o aplikacje o minimalnej funkcjonalnosci a zarazem taka, na ktorej mozna w
    latwy sposob pocwiczyc podstawowe operacje i przyswoic sobie GUI.

    Dziekuje za ewentualna odpowiedz,
    Pozdrawiam,
    Morp][ik

  • 2. Data: 2002-01-19 20:28:53
    Temat: Re: Sanchez Profile...
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > o aplikacje o minimalnej funkcjonalnosci a zarazem taka, na ktorej mozna w
    > latwy sposob pocwiczyc podstawowe operacje i przyswoic sobie GUI.

    Jak sobie wyobrażasz wersję demo aplikacji bankowej? To nie jest coś co
    ściągasz z internetu w wersji 30 dniowej. To kosztuje grube miliony. Jak Ci
    specjalnie zależy to zadzwoń do Shitybanku, może udostępniają to co zostało z
    Handlobanku. Profile jest jeszcze w BPH PBK. Powodzenia.

    TM

  • 3. Data: 2002-01-20 12:21:09
    Od: "Przemyslaw 'Morp][ik' Berlinski" <m...@s...nospam.iq.pl>

> [...]
    zostało z
    > Handlobanku. Profile jest jeszcze w BPH PBK. Powodzenia.

    Moze nie jasno sie wyrazilem, albo nie jasno ktos inny mnie zrozumial.
    Pytalem sie konkretnie o wersje treningowa albo cos w tym rodzaju. Jesli
    firma produkuje jakis system to czasami udaje jej sie takze wyprodukowac cos
    co stanowi podstawy w treningu nowych kadr. I nie chodzilo mi tu o wersje 30
    dniowa, bo w tym przypadku jest to raczej bez sensu. Powiedzmy, ze znam sie
    odrobine i ze jestem w temacie software'u. A jesli chodzi o miliony, to ja
    nie powiedzialem, ze chce to miec czy cos w tym rodzaju, tylko, ze chce sie
    dowiedziec czy takie cos istnieje i czy wogle jest sens takiego czegos
    szukac.

    Tak wiec dziekuje za wszelkie sugestie z grupy.

    [EOT]

    Morp][ik

  • 4. Data: 2002-01-20 13:53:26
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Sprobuj szukac odpowiedzi na www.sanchez.com .

  • 5. Data: 2002-01-20 14:23:54
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > szukac.
    >
    > Tak wiec dziekuje za wszelkie sugestie z grupy.

    OK. Tylko powiedz mi co uznajesz za aplikację o minimalnej funkcjonalności?
    Jeden produkt?
    Rozumiem, że interesuje Cie interfejs użytkownika. A to może się różnić od
    wdrożenia do wdrożenia. Tak więc GUI w jednym banku <> GUI gdzie indziej. Moja
    rada to wkręcić się do BPH PBK. Tam jest centrum szkoleniowe dla pracowników.
    Innych rozwiązań raczej nie ma.

    TM

  • 6. Data: 2002-01-20 15:08:24
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > specjalnie zależy to zadzwoń do Shitybanku, może udostępniają to co zostało z
    > Handlobanku. Profile jest jeszcze w BPH PBK. Powodzenia.

    Jak również w Inteligo i chyba w Kredyt Banku ...
    Dema raczej nie ma, tym bardziej "iterfejsu" bo taki (chyba) nie
    istnieje, program dziala w trybie terminalowym (tekstowym), a
    obsluguje sie go z menu lub za pomocą poleceń zaczynających się od "@"

    pzdr, Lukasz

  • 7. Data: 2002-01-20 23:00:52
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl>

    Lukasz Bajoński wrote:

> [...]
    > Dema raczej nie ma, tym bardziej "iterfejsu" bo taki (chyba) nie
    > istnieje, program dziala w trybie terminalowym (tekstowym), a

    Mowisz o "starym" profilu (takim jaki jest np w BPH), nowy ma GUIa (np
    PBK)

    ale faktem jest ze nie istnieje "wersja demo", zeby to uruchomic jest
    potrzebne cale srodowisko (w szczegolnosci moze to byc malenkie
    srodowisko testowo/treningowe)

    piotr

  • 8. Data: 2002-01-21 08:30:20
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > o aplikacje o minimalnej funkcjonalnosci a zarazem taka, na ktorej mozna w
    > latwy sposob pocwiczyc podstawowe operacje i przyswoic sobie GUI.

    Owszem, istnieje. Musisz jezeli masz w domku jakiegos AS/400 albo malego
    mainframe'ika to mozesz sobie zainstalowac :)

  • 9. Data: 2002-01-21 16:34:09
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002 00:00:52 +0100, pitr <n...@n...pbk.pl> wrote:

    > Mowisz o "starym" profilu (takim jaki jest np w BPH), nowy ma GUIa (np
    > PBK)

    PBK ? Nie wiem, chyba, że mają oryginalne GUI (angielskie), polskie GUI ma
    na pewno KredytBank. Btw GUI jest AFAIR od wersji 5.3, gdzie jeszcze nie
    wszystko jest przeniesione do GUI, całkowicie GUI-owy jest chyba Profile od
    wersji 6.x (w każdym razie ma dużo bardziej rozbudowane GUI), choć może
    część funkcji związanych z administracją systemem ciągle pozostaje w
    native(teksówka).

    > ale faktem jest ze nie istnieje "wersja demo", zeby to uruchomic jest
    > potrzebne cale srodowisko (w szczegolnosci moze to byc malenkie
    > srodowisko testowo/treningowe)

    Nie istnieje, trzeba by mieć posadzonego VMS-a, Oracle'a i do tego samą
    aplikację loklanie pod Windowsem (a to zdecydowanie za dużo).

    Axe

  • 10. Data: 2002-01-21 16:36:16
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 16:08:24 +0100, Lukasz Bajoński <l...@g...pl> wrote:

    > Jak również w Inteligo i chyba w Kredyt Banku ...

    Owszem.

    > Dema raczej nie ma, tym bardziej "iterfejsu" bo taki (chyba) nie
    > istnieje, program dziala w trybie terminalowym (tekstowym), a
    > obsluguje sie go z menu lub za pomocą poleceń zaczynających się od "@"

    Można mieć wersję z GUI (KredytBank) lub bez (BPH), nie wiem jak w Inteligo
    i PBK, raczej tylko tekstowa (w PBK może być angielskie GUI). Jeśli ma się
    już wersję GUI, to nie wszystko zrobisz w tekstówce (generalnie obsługa
    "ladowa", tj. klienci, rachunki i kasjer, jest robiona w GUI i tylko tam,
    zaś obsługa "administratorska" z przetwarzaniem dnia włącznie jest robiona,
    w wersji "native" (teksówka), nowsze wersje mają więcej funkcji
    przeniesionych do GUI, ale nie wiem czy wszystkie. Ale tak, czy inaczej
    trzeba mieć zainstalowaną wersję tekstową plus GUI jako swoistą "aktywną
    nakładkę".

    Axe