    From: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sanchez Profile...
    Date: Mon, 21 Jan 2002 16:36:16 +0000

    On Sun, 20 Jan 2002 16:08:24 +0100, Lukasz Bajoński <l...@g...pl> wrote:

    > Jak również w Inteligo i chyba w Kredyt Banku ...

    Owszem.

    > Dema raczej nie ma, tym bardziej "iterfejsu" bo taki (chyba) nie
    > istnieje, program dziala w trybie terminalowym (tekstowym), a
    > obsluguje sie go z menu lub za pomocą poleceń zaczynających się od "@"

    Można mieć wersję z GUI (KredytBank) lub bez (BPH), nie wiem jak w Inteligo
    i PBK, raczej tylko tekstowa (w PBK może być angielskie GUI). Jeśli ma się
    już wersję GUI, to nie wszystko zrobisz w tekstówce (generalnie obsługa
    "ladowa", tj. klienci, rachunki i kasjer, jest robiona w GUI i tylko tam,
    zaś obsługa "administratorska" z przetwarzaniem dnia włącznie jest robiona,
    w wersji "native" (teksówka), nowsze wersje mają więcej funkcji
    przeniesionych do GUI, ale nie wiem czy wszystkie. Ale tak, czy inaczej
    trzeba mieć zainstalowaną wersję tekstową plus GUI jako swoistą "aktywną
    nakładkę".

    Axe