    From: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sanchez Profile...
    Date: Mon, 21 Jan 2002 16:34:09 +0000

    On Mon, 21 Jan 2002 00:00:52 +0100, pitr <n...@n...pbk.pl> wrote:

    > Mowisz o "starym" profilu (takim jaki jest np w BPH), nowy ma GUIa (np
    > PBK)

    PBK ? Nie wiem, chyba, że mają oryginalne GUI (angielskie), polskie GUI ma
    na pewno KredytBank. Btw GUI jest AFAIR od wersji 5.3, gdzie jeszcze nie
    wszystko jest przeniesione do GUI, całkowicie GUI-owy jest chyba Profile od
    wersji 6.x (w każdym razie ma dużo bardziej rozbudowane GUI), choć może
    część funkcji związanych z administracją systemem ciągle pozostaje w
    native(teksówka).

    > ale faktem jest ze nie istnieje "wersja demo", zeby to uruchomic jest
    > potrzebne cale srodowisko (w szczegolnosci moze to byc malenkie
    > srodowisko testowo/treningowe)

    Nie istnieje, trzeba by mieć posadzonego VMS-a, Oracle'a i do tego samą
    aplikację loklanie pod Windowsem (a to zdecydowanie za dużo).

    Axe