  • 1. Data: 2002-01-19 13:43:50
    Temat: ... i o mBanku w mBanku
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Czytam i oczom nie wierzę ...
    http://cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=19367&t
    =19367&v=t
    Zadaje się, że mBank będzie dryfował w nurt pozostałych banków.
    Szkoda.

    -As-

  • 2. Data: 2002-01-19 14:48:31
    Temat: Re: ... i o mBanku w mBanku
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    To co piszą, a co będzie, to dopiero zobaczymy.
    Mnie denerwuje fakt, że będę musiał płacić za kartę do eMaxa.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-19 17:45:25
    Od: "Ryszard Palugniok" <s...@m...pl>

> [...]
    =19367&v=t
    > Zadaje się, że mBank będzie dryfował w nurt pozostałych banków.

    Po prostu przyszedł czas na żniwa:))

    Ryszard

  • 4. Data: 2002-01-20 11:21:58
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Czytam i oczom nie wierzę ...
    > http://cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=19367&t
    =19367&v=t
    > Zadaje się, że mBank będzie dryfował w nurt pozostałych banków.

    Pozwolę sobie napisać to co zrozumiałem w postaci streszczenia:
    1. Bedziemy mieli duzo wyzsze koszty własne
    2. Teraz bedziecie mieli konta w BCz a nie w MultiB czy mB (tylko po jakie
    licho tem Multi ??)
    3. Bedzie was za dużo, chyba się z wami nie dogadam
    4. Umywam rece od tego co od dzis bedzie sie dialo w tym banku
    5. Szykuje sie spora obnizka oprocentowania eKONTA
    6. Potwierdzenie pkt.5
    7. Karty do eMAX będą płatne
    8. Szykuje sie wprowadzanie opłat, ale cieszcie się przelewy i Euronet dalej za
    darmo !
    9. Mozecie zapomniec o takich imprezach, jakie byly wczesniej (patrz pkt.3)
    10. Pojawią sie oddziały...i dodatkowe koszty
    11. Uwaga, uwaga cos zbyt duzo gadki na temat tego oprocentowania :((((
    12. Wpływ klientów na bank jest duzy, nie widać tego bo pracujemy wolno....ale
    co złego to nie my :)))

    wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują że
    czas zastanowić sie nad zlikwidowaniem tego "konta"

    Pozdrawiam wszystkich

  • 5. Data: 2002-01-20 11:31:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Po prostu przyszedł czas na żniwa:))

    A nam na zbiory ;-)
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-20 16:49:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    =19367&v=t
    > Zadaje się, że mBank będzie dryfował w nurt pozostałych banków.

    Może nie będzie tak źle.
    Jak dla mnie najważniejsze to: darmowe przelewy i prowadzenie gratis.
    Czy karta do eMaxa jest aż tak ważna. A oprocentowanie - teraz różnica
    między ekontem i emaxem jest rzeczywiście niewielka. Jezeli emax pozostanie
    na wysokim poziomie, to mogę zrozumieć niższe oprocentowanie ekonta - i tak
    większośc leży na emaxie :)))
    A jak będą mieli wiecej klientów to chyba więcej osób bedzie odpowiadało na
    mail'e???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 7. Data: 2002-01-20 17:14:31
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Może nie będzie tak źle.
    > Jak dla mnie najważniejsze to: darmowe przelewy i prowadzenie gratis.
    > Czy karta do eMaxa jest aż tak ważna.

    Moze teraz nie, ale bedzie. Tak jak teraz nikt nie nosi przy sobie karty do
    emaxa, na ktorym ma powiedzmy 10k pln, a raczej karte do ekonta, gdzie ma
    500 zl, tak samo nikt nie bedzie nosil przy sobie karty do ekonta, jesli
    bedzie mial nan 10k pln mozliwego debetu.

    Rafal

  • 8. Data: 2002-01-20 17:47:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>
    napisał w wiadomości

    > tak samo nikt nie bedzie nosil przy sobie karty
    do ekonta, jesli
    > bedzie mial nan 10k pln mozliwego debetu.

    Ale debet nie będzie chyba przyznawany
    automatycznie ? niemniej, w przypadku osób które
    o to wystąpią , funkcjonalność ekonta zmniejszy
    się

    Sark

  • 9. Data: 2002-01-20 19:06:18
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Rafal Deptula pisze:

    > Tak jak teraz nikt nie nosi przy sobie karty do
    > emaxa, na ktorym ma powiedzmy 10k pln, a raczej karte do ekonta, gdzie ma
    > 500 zl,

    No, ja na przykład noszę ze sobą kartę do eMaksa, na którym mam na drobne
    wydatki, a nie kartę do eKonta, na którym mam resztę pieniędzy. Jakiś taki
    wygodny jestem, że nie lubię się bawić eMax -> eKonto przed każdym przelewem
    "w świat", a różnica oprocentowania rzędu o,15% to w moim przypadku śmieszne
    pieniądze...

    Szkoda, że znów zróżnicują te konta, bo po prostu wygodniej mi tak jak jest
    teraz (no i delfinek od eMaksa ładniejszy...). :o(

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    Gdy trwa mecz piłkarski, nie wiem, czy na świecie trwają wojny, czy rodzą się
    i umieraja ludzie. Sądzę, że nie.

  • 10. Data: 2002-01-20 19:26:26
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a r...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > ekonta, gdzie ma 500 zl, tak samo nikt nie bedzie nosil przy sobie
    > karty do ekonta, jesli bedzie mial nan 10k pln mozliwego debetu.

    Zrezygnujesz z możliwości debetu - chyba można???
    Chociaż prawdę powiedzawszy zaczynają mnie martwić te zmiany - przeniosłem
    się do mbanku namówiłem kilka osób a tu zaczyna się kiszka - chyba za te
    karty które już wydali nie pobiorą opłaty :)))
    p.s. ile ważne są karty do ekonta i maxa i ile kosztuje wydanie
    kolejnych???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain