  • 1. Data: 2003-05-26 08:16:57
    Temat: SWIFT - mBank
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,
    Jestem w niemczech. Uczelnia niemiecka, chce mi na moje konto przelac kase.
    Potrzebny jest SWIFT mBanku. I tu moje pytanie. W sieci znalazlem sprzeczne
    informacje. Raz pisza, ze mBank ma SWIFT'a a raz ze nie posiada tego kodu.

    Czy ktos moze powiedziec, jak to wlasciwie jest? mBank ma tego SWIFT'a czy nie ?

  • 2. Data: 2003-05-26 09:39:12
    Temat: Re: SWIFT - mBank
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze powiedziec, jak to wlasciwie jest? mBank ma tego SWIFT'a czy
    nie ?

    Ma SWIFT BRE, a mbank to jego oddział

  • 3. Data: 2003-05-26 10:08:28
    Od: m...@g...pl

    > Ma SWIFT BRE, a mbank to jego oddział

    Dokładniej to Multibanku (też BRE).

  • 4. Data: 2003-05-26 13:05:39
    Od: "Norbert Rapacz" <E...@n...com>

    Uzyj SWIFT mBanku:
    BREXPLPWMUL
    i podaj wszystkie dane dot. twojego rachunku (standardowo)

    Spradzalem, dziala. Dostalem kase na eKonto z zagranicy (2-3 dni)

    Norbert

  • 5. Data: 2003-05-26 18:17:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

> [...]

    > kase. Potrzebny jest SWIFT mBanku. I tu moje pytanie. W sieci
    > znalazlem sprzeczne informacje. Raz pisza, ze mBank ma SWIFT'a a raz

    Pytanie, jaki jest sens przelewania kasy do mBanku? Masz za dużo
    pieniedzy i nie masz co z nimi robić?
    Przecież Ty potrzebujesz forsy na miejscu, a mbank (tak samo jak zresztą
    każdy inny bank) przeliczy Ci EUR na PLN po niekorzystnym kursie i już
    jesteś "w plecy". Potem jak w Niemczech zapłacisz gdzieś kartą Visa to
    jesteś JESZCZE dwa razy w plecy, bo Visa przeliczy Ci EUR na USD biorąc
    swoją marżę, a potem mBank znowu po niekorzystnym kursie przeliczy Ci
    USD na PLN. W rezultacie każdy zakup będzi eCię kosztował o jakieś
    20-30% więcej, niż gdybyś płacił gotówką.
    Załóż sobie konto w jakimś niemieckim banku i niech uczelnia robi Ci
    przelewy na ten r-k. A całkiem dodatkowa korzyść to taka, że mając
    niemiecki adres i niemiecką kartę możesz sobie założyć konto na PayPal
    :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-05-27 11:44:57
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > przelewy na ten r-k. A całkiem dodatkowa korzyść to taka, że mając
    > niemiecki adres i niemiecką kartę możesz sobie założyć konto na PayPal

    Kurcze, zadalem konkretne pytanie i oczekiwalem konkretnej odpowiedzi.
    Konto w banku niemieckim mam od kilku miesiecy, PayPal'a uzywam. Wiem tez jak
    dzialaja rozliczenia miedzy bankami. Chodzilo mi o SWIFT'a mBanku, bo z roznych
    powodow kase musze przelac do mBanku. Jak nie potrafisz zrozumiec tresci postu
    to daj sobie spokoj z odpowiadaniem.

  • 7. Data: 2003-05-27 16:56:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]

    Ale się złościsz:-)
    Pisałeś, ze uczelnia ma Ci przelać

  • 8. Data: 2003-05-28 10:48:01
    Od: "Michal" <e...@w...pl>

    Najprosciej zalozyc konto w Stanach i otrzmywac pieniadze w ciagu 2,3 dni.

    Wszystkim, którzy chcieliby posiadać konto w USA i posiadać kartę
    bankomatową umożliwiającą wybieranie pieniędzy w calej Polsce proponuje
    następujący adres banku. Paru moich znajomych założyło już tam konta. Nie
    jest konieczna obecność w USA. Wystarczy kliknać na poniższy link zeby
    dowiedzieć sie wiecej
    http://valisinternational.com/www2.php?id=mlock123

  • 9. Data: 2003-05-28 11:08:57
    Temat: Re: SWIFT - mBank - Niemcy - US - Ziemia Ognista - PL - w 2 dni
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Najprosciej zalozyc konto w Stanach i otrzmywac pieniadze w ciagu 2,3 dni.

    Ale pomogłeś koledze. Równie dobrze mozesz tą radę dać do każdego innego
    wątku na tej liście.

    Malwiak

  • 10. Data: 2003-05-28 15:59:30
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

> [...]

    > mBanku, bo z roznych powodow kase musze przelac do mBanku. Jak nie
    > potrafisz zrozumiec tresci postu to daj sobie spokoj z odpowiadaniem.

    Jeśli jesteś tak dobrze zorientowany, to nie rozumiem dlaczego nam głowę
    zawracasz pytaniami, zamiast spytać się bezpośrednio w mBanku?

    --
    Bez pozdrowień

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)