  • 1. Data: 2003-05-26 05:10:52
    Temat: Który bank wybrać ??? Citibank ?
    Od: "Pawel G." <d...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chcę założyć konto w banku. Nie wiem który bank wybrać. Miesięcznego
    wpływu będe miał ok. 1000zł. Zależy mi również bardzo na możliwości obsługi
    przez internet. Z tego co do tej pory przeanalizowałem dobre byłoby konto
    Citi konto w CITIBANK. Czy macie jakieś przeciwskazania lub lepsze
    propozycje? Bo np. Bank Millennium byłby dobry (opłata za prowadzenie 2zł)
    ale niestety każdorazowa prowizja przy wybieraniu z bankomatu - 1zł.
    Pozdrawiam;
    Paweł.

  • 2. Data: 2003-05-26 07:37:34
    Temat: Re: Który bank wybrać ??? Citibank ?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Mon, 26 May 2003 07:10:52 +0200, "Pawel G."
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo np. Bank Millennium byłby dobry (opłata za prowadzenie 2zł)
    >ale niestety każdorazowa prowizja przy wybieraniu z bankomatu - 1zł.

    Jeżeli wpływy z pensji - to rachunek Millepensja - 10 wypłat z
    bankomatów za darmo, prowadzenie konta za darmo.

  • 3. Data: 2003-05-26 07:45:12
    Od: l...@p...onet.pl

    Czesc,
    Z takimi wplywami to Cie CITI nie przyjmie! O ile pamietam min pensja 1800
    brutto (czyli jakies 1200 netto).

  • 4. Data: 2003-05-26 12:24:15
    Od: "Pawel G." <d...@p...onet.pl>

    > Czesc,
    > Z takimi wplywami to Cie CITI nie przyjmie! O ile pamietam min pensja 1800
    > brutto (czyli jakies 1200 netto).

    Przyjmie - w przypadku Citikonto.
    Pozdrawiam;
    Paweł.

  • 5. Data: 2003-05-26 12:25:48
    Od: "Pawel G." <d...@p...onet.pl>

    > Jeżeli wpływy z pensji - to rachunek Millepensja - 10 wypłat z
    > bankomatów za darmo, prowadzenie konta za darmo.

    Z tego co mi gość w Banku M. mówił to musiałbym mieć umowe na czas
    nieokreślony z pracodawcą, żebym to miał za darmo.
    Pozdrawiam;
    Paweł.

  • 6. Data: 2003-05-26 19:07:10
    Od: "BZ" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel G." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > propozycje? Bo np. Bank Millennium byłby dobry (opłata za prowadzenie 2zł)
    > ale niestety każdorazowa prowizja przy wybieraniu z bankomatu - 1zł.

    Cześć!

    Ze względu na prowizję ten bank odpada.Może PKO SA to jest po prostu
    dobry bank.

    Proszę zastanowić sie nad bankami z tradycją dużą ilością klientów tutaj
    chodzi mi o bezpieczeństwo.

    Ja mogę polecić PKO BP korzystam z niego od lat trudno tutaj wymieniać
    zalety. Teraz kidy wprowadzono opłaty za każdą operację zastanawiam się nad
    założeniem konta przez internet ze względu na znacznie wyższe oprocentowanie
    i to jest najważniejsze.

    Pozdrowienia Beata

  • 7. Data: 2003-05-27 07:49:23
    Od: "Pawel G." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BZ" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obsługi
    > >

    > Cześć!
    >
    > Ze względu na prowizję ten bank odpada.Może PKO SA to jest po prostu

    Jaką prowizje? Prowadzenie rachunku + utrzymanie karty + serwis przez
    telefon to 9 zł. (nie tak źle)
    przykładowo w Millennium jest prowadzenie konta 2 zł, ale wybieranie
    pieniędzy z bankomatu nawet ich, każdorazowo prowizja 1 zł ...
    Pozdrawiam;
    Paweł.

  • 8. Data: 2003-05-27 08:01:10
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > przykładowo w Millennium jest prowadzenie konta 2 zł, ale wybieranie
    > pieniędzy z bankomatu nawet ich, każdorazowo prowizja 1 zł ...
    Przy saldzie >= 500 PLN za darmo.Z ubezpieczenia VE tez mozna zrezygnowac.
    Mnie to konto od roku nie kosztowalo zlotowki.Karte trzymam na wyjazdy
    zagraniczne (bardzo dobre przeliczniki i stala oplata 3,5 PLN za bankomaty).
    9 PLN nieźle :))) Jeśli masz wolne 108 PLN na rok to czamu nie ???

  • 9. Data: 2003-05-27 08:03:35
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    Witam
    A nie masz w pobliżu jakiegoś Lukasa (niezbyt dobra aktualizacja przez www),
    Multi, BSK (ostatnio - po podniesieniu opłat niezbyt lubiany, ale IMO dobry
    bank), Raifaisena (nie znam oferty), BOŚ (ale oni chyba nie mają www, za to
    wypłaty z wszystkich bankomatów za friko)?
    A może jakiś bank internetowy?
    Jeśłi nic z powyższego, to chyba Citek. Chyba że poczekasz na EuroBank :)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2003-05-27 08:06:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pawel G. wrote:

    > Jaką prowizje? Prowadzenie rachunku + utrzymanie karty + serwis przez
    > telefon to 9 zł. (nie tak źle)

    Nie tak źle? Raczysz żartować. Za tą cenę rocznie można mieć konto, KK i
    jeszcze na jakieś piwo zostanie :-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn