  • 11. Data: 2003-05-29 17:14:38
    Temat: Re: SWIFT - mBank
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Nadmieniam, że jest to SWIFT MultiBanku, ale spokojnie dotrą z tego SWIFT
    również do mBank-u.

    pozdrawiam

    Krzysztof
    Użytkownik "Norbert Rapacz" <E...@n...com> napisał w
    wiadomości news:DioAa.36439$ws6.733397@news2.nokia.com...

  • 12. Data: 2003-05-31 23:03:33
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Oczekiwać to możesz od bankowej infolinii, a nie od grupy. I radziłbym
    grzeczniej się odzywać do osób, które w dobrej wierze i za darmo Ci
    doradzają - to nie boli, a może się kiedyś opłacić.
    Jeśli chodziło Ci tylko o SWIFT, to trzeba było to wyraźnie napisać.
    Przeczytaj http://www.rtfm.bsdzine.org/.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-06-09 20:24:39
    Od: "Krzysztof Szyszka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > i podaj wszystkie dane dot. twojego rachunku (standardowo)
    >
    > Spradzalem, dziala. Dostalem kase na eKonto z zagranicy (2-3 dni)

    Możesz napisać w jakiej walucie był ten przelew i skąd i jak Ci ją
    przeliczyli na złotówki oraz czy pobrali Ci za to jakąś prowizję? Ile?

    P.S.
    Pytałem kiedyś o to na infolinii i dowiedziałem się, że przelewów
    z zagranicy nie przyjmują. Co miesiąc z Niemiec otrzymuję kilkaset
    USD i mój bank kasuje mnie przy odbiorze na 16,50 USD od każdego
    przelewu. Jak to naprawdę wygląda w mBanku i jaki wpływ na wysokość
    prowizji ma rodzaj waluty i miejsce, skąd jest robiony przelew?

    pozdrowienia
    Krzysztof