  • 1. Data: 2003-05-26 11:46:09
    Temat: [vwbankdirect] bankomaty
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Może założę ten e-direct, więc mam takie pytanka:
    1. w czyich bankomatach wypłata bezpłatnie i od jakiej kwoty;
    2. w pozostałych przypadkach wypłaty z bankomatu jakie są opłaty;
    3. jak się spisuje ich VE za granicą;
    4. czy ich nr rachunków są zgodne z NRB?

  • 2. Data: 2003-05-26 11:50:42
    Temat: Re: [vwbankdirect] bankomaty
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Może założę ten e-direct, więc mam takie pytanka:
    > 1. w czyich bankomatach wypłata bezpłatnie i od jakiej kwoty;

    We wszystkich od 400 PLN.

    > 2. w pozostałych przypadkach wypłaty z bankomatu jakie są opłaty;

    Poniżej 400 PLN stała prowizja w wysokości 1,5 PLN

    > 4. czy ich nr rachunków są zgodne z NRB?

    Nie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn