  • 1. Data: 2003-05-26 07:05:04
    Temat: brawo citek!
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Dostalem wyciag karty w weekend. I tam niespodzianka! Teraz mozna w sprytny
    sposob za zakup dokonany karta zaplacic np. w 12 ratach oprocentowanych cos
    okolo 16%. Sprytnie! Mi sie podoba taka incjatywa. I pewnie z niej
    skorzystam. Wojna wydawcow kart o miejsce w moim portfelu wlasnie sie
    zaczela:))

    Pablo

  • 2. Data: 2003-05-26 07:14:06
    Temat: Re: brawo citek!
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 26 May 2003 09:05:04 +0200, "Pablo" <p...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >okolo 16%. Sprytnie! Mi sie podoba taka incjatywa. I pewnie z niej
    >skorzystam. Wojna wydawcow kart o miejsce w moim portfelu wlasnie sie

    A zwrociles uwage na oprocentowanie rzeczywiste :) ?
    Cos ponad 30%.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2003-05-26 07:20:15
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > A zwrociles uwage na oprocentowanie rzeczywiste :) ?
    > Cos ponad 30%.

    No masz racje. Jednak wszystko zalezy od punktu spojrzenia na problem:)
    Rozumuje tak: karte i oplaty z nia zwiazane i tak i tak ponosze, wiec tego
    nie wliczam. Jak biore 1000 zl na 12 miesiecy to place ok.160 zl odsetek. I
    to jest ok. I mi sie podoba.

    Pablo

  • 4. Data: 2003-05-26 07:21:40
    Temat: LOL - Re: brawo citek!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:

    > A zwrociles uwage na oprocentowanie rzeczywiste :) ?

    LOL

    > Cos ponad 30%.

    Cóż, nie każdy czyta tekst napisany małymi literkami ;D

  • 5. Data: 2003-05-26 07:22:24
    Temat: Re: LOL - Re: brawo citek!
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Cóż, nie każdy czyta tekst napisany małymi literkami ;D

    Akurat napisane jest normalnym rozmiarem. Wyjasnienia powyzej napisalem.

    Pablo

  • 6. Data: 2003-05-26 07:27:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 26 May 2003 09:20:15 +0200, "Pablo" <p...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >nie wliczam. Jak biore 1000 zl na 12 miesiecy to place ok.160 zl odsetek. I

    No coz, jesli i tak standardowo kredytujesz sie dluzej korzystajac z
    karty Citi to rzeczywiscie program ratalny jest dla Ciebie atrakcyjny.
    Ale czy słyszaleś może, że istnieją dosć łatwo dostepne sposoby
    kredytowania z oprocentowaniem w okolicach 12 %, a cale zadluzenie na
    KK mozna splacac w grace periodzie :D ?

  • 7. Data: 2003-05-26 07:28:58
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wliczam. Jak biore 1000 zl na 12 miesiecy to place ok.160 zl odsetek.

    ktoś kiedyś na tej grupie napisał

    "są ludzie, którzy umieją liczyć i tacy, którzy nie umieją " :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-05-26 07:41:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > okolo 16%. Sprytnie! Mi sie podoba taka incjatywa. I pewnie z niej
    > skorzystam. Wojna wydawcow kart o miejsce w moim portfelu wlasnie sie
    > zaczela:))

    A jak juz ochloniesz, to przypomnij sobie stara zasade "nie ma nic za
    darmo" i jeszcze raz policz jak to jest W RZECZYWISTOSCI ;-)

  • 9. Data: 2003-05-26 07:44:47
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Pablo pisze:

    > Dostalem wyciag karty w weekend. I tam niespodzianka! Teraz mozna w sprytny
    > sposob za zakup dokonany karta zaplacic np. w 12 ratach oprocentowanych cos
    > okolo 16%. Sprytnie!
    Skoro na to pójdziesz to rzeczywiście sprytne.
    Zdaje się, że kred. ratalne w dużych sklepach mają oprocentowanie
    0% i 0% prowizji.

  • 10. Data: 2003-05-26 08:15:29
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Dobra, dobra:) Oczywiscie, ze nie ma nic darmo:) A jak jest w
    rzeczywistosci? Policze sobie wieczorkiem:) Powiedz mi tylko jak mam wycenic
    wlasny czas stracony na strone formalna. Czy 16% to duzo czy malo? Wierzysz
    w raty 0%?

    Pablo