  • 11. Data: 2016-05-10 18:30:09
    Temat: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Te kwestie wyjasniono juz - sedzia prawidłowo
    > wybrany przez sejm, jest sedzią i koniec.

    Sędzia -- tak. ;) Ale problem jest wcześniejszy -- czy osoba
    wybrana na sędziego jest sędzią przed złożeniem ślubowania. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 12. Data: 2016-05-10 18:35:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z premierem
    > Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

    Najwyraźniej Kaczyński obciachu nie robił -- jadł nie kaszankę, ale ośmiorniczki. :)

    > Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja.

    Jaka hipokryzja? Może naprawdę zamknęli się kwotą 9 kpln?
    (w co oczywiście nie mogę uwierzyć)

    > Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej
    > swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie tym, ze
    > jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

    IMO te 10 kpln to napiwek. :) Albo opłata dana szatniarzowi. ;)
    Bądź pucybutowi. :)

    > Pewnie ze mogliby za swoje, ale czy którakolwiek partia obieca coś takiego?

    Uroczystość dotyczy spraw państwa, więc nie widzę powodu, dla którego
    mieliby płacić z własnej kieszeni. Może podróże służbowe też należy
    finansować z poborów? :)

    > Bo robic z tego zarzut jakiejs pojedynczej, konkretnej grupie, kiedy robią
    > tak wszyscy...

    Bez przesady -- nasz dobrodziej, MBelka, by nie ośmieszał się takim
    rachunkiem. :) Tyle wyniósłby jego napiwek w podobnej sytuacji. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 13. Data: 2016-05-10 18:43:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z
    >premierem
    >Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

    Ale kto placil, bo jesli z funduszy wlasnych partii, to niech im
    pojdzie na zdrowie :-)

> [...]
    >tym, ze
    >jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

    Nie wiem jaki zakres tej kolacji, ale jak ma byc wydzielone
    pomieszczenie, poczekalnia dla borowikow, przekaska moze nawet, byc
    moze czas na kontrole bezpieczenstwa - to cena rosnie :-)
    Przy czym tamte osmiorniczki to niewatpliwie bylo spotkanie sluzbowe,
    a pozegnanie sedziego ... no, nie wiem czy powinno byc za sluzbowe
    pieniadze :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-05-10 19:15:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale kto placil, bo jesli z funduszy wlasnych partii, to niech im
    > pojdzie na zdrowie :-)
    Które to fundusze są OIMW w sporej części z budżetu Państwa.
    [...]
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Life is like an onion: you peel off layer after layer and then you find

  • 15. Data: 2016-05-10 19:24:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To jakby z naszych podatków, nie?

    -----

  • 16. Data: 2016-05-10 20:06:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Które to fundusze są OIMW w sporej części z budżetu Państwa.

    Tak, ale w ustawowej wysokosci. Jesli partia uwaza, ze nalezy je wydac
    na osmiorniczki a nie na ulotki - to juz problem partii.

    Gdyby jednak zaplacil z wlasnej kieszeni ... ta kieszen tez napelniana
    z budzetu :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-05-10 22:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Sędzia -- tak. ;) Ale problem jest wcześniejszy -- czy osoba
    > wybrana na sędziego jest sędzią przed złożeniem ślubowania. :)

    No to juz wyjasniano ze tak. Znaczy prawnicy wyjasniali.
    ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

  • 18. Data: 2016-05-11 00:46:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > No to juz wyjasniano ze tak. Znaczy prawnicy wyjasniali.

    Prawnicy polscy wyjasniają, że:

    - zgodnie z prawem 'plus' znaczy tyle samo co 'minus';
    - badania medyczne (spirometria, testy z alergenani,
    refraktometria oka, rezonans magnetyczny kręgosłupa,
    rentgen) nie są istotne;
    - niewygodne dowody (świadczące na korzyść strony)
    można pomijać;
    - biegły sądowy nie musi odpowiadać na rzeczowe
    pytania dotyczące jego opinii;
    - leki nie są lekami;
    - można oddalać wnioski nieistniejące i nawet
    można uzasadniać takie oddalenia;
    - 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'
    to 'skolioza kręgosłupa';
    - wywiad można zmyślić...

    > ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

    Czyli prawdomówni?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 19. Data: 2016-05-11 10:42:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > - można oddalać wnioski nieistniejące i nawet
    > można uzasadniać takie oddalenia;
    > - 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'

    To ze Ty sie z sadami nie dogadujesz to juz wiemy.
    Takich osób jest pewnie duzo wiecej.
    Ale, jak rozumiem, doszedłes do wniosku, ze o sprawy prawnicze najlepiej
    pytac rzezników?

    Zebys mnie dobrze zrozumiał - mam o sedziach zdanie dosc negatywne, przede
    wszystkim ze wzgledu na fatalna, moim zdaniem, prace sadów i lenistwo
    samych sedziów (lub mówiac delikatniej - nieprzepracowywanie sie). O
    zasadzie chronienia swoich nawet nie wspominajac - to sa rzeczy do poprawy.

    Ale zeby kazdego sedziego uznac za niekompetentnego osła, bo sie Tobie ich
    orzeczenia nie podobały bo były nie po Twojej mysli...

    > Czyli prawdomówni?

    Kazdy jest prawdomówny na swój sposób - wystarczy opanowac sztuke
    relatywizowania...

  • 20. Data: 2016-05-11 14:40:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To ze Ty sie z sadami nie dogadujesz to juz wiemy.

    Trudno dogadać się z kimś, kto neguje absolutnie wszystko, co jest mu mówione
    czy pisane. Taki ktoś zuchwale żąda -- ,,daj mi w mordę'', wiedząc o tym, że
    ja nie daję nawet w mordę. :) [a co dopiero w łapę czy w kieszeń]

    > Takich osób jest pewnie duzo wiecej.

    Pewnie każdy, kto szuka w sądzie prawdy i stara się opierać o rzeczywistość.

    > Ale, jak rozumiem, doszedłes do wniosku, ze o sprawy prawnicze najlepiej
    > pytac rzezników?

    Rzeźnicy przyjdą, gdy prawnicy będą narzucali ,,swoje prawa'' -- grawitacji itp. :)
    Wówczas sędzia (ta czy inna) która dziś dupę podciera wynikami badań medycznych
    zostanie tak potraktowana przez rzeźnika, :) jak dziś traktuje mnie. Mnie już
    zapewne wtedy na tym świecie nie będzie -- gdy ,,prawnicy'' będą trwożnie błagali
    ,,głuchego'' Boga o pomoc.

    Na razie polskie ,,prawo'' jest po stronie ,,prawnika'' gardzącego WSZELKĄ
    rzeczywistością; za jakiś czas ,,prawo'' Państwa Islamskiego obecne w Europie
    nakaże (po wnikliwym ;) osądzeniu -- rzecz jasna) odcięcie głowy obecnej sędzi
    szwajcarskim scyzorykiem. :) ,,Prawnik'' IS wyjaśni polskiemu ,,prawnikowi''
    zawiłości ,,prawne'' i sprawiedliwości stanie się zadość. :)

> [...]
    > samych sedziów (lub mówiac delikatniej - nieprzepracowywanie sie). O
    > zasadzie chronienia swoich nawet nie wspominajac - to sa rzeczy do poprawy.

    Ja mam zdanie raczej neutralne -- zgodne z rzeczywistością, którą chyba
    dość starannie relacjonuję. :)

    > Ale zeby kazdego sedziego uznac za niekompetentnego osła, bo sie Tobie ich
    > orzeczenia nie podobały bo były nie po Twojej mysli...

    Nie orzeczenia, lecz pogardę dla medycyny i rzeczywistości w ogóle. :)
    Póki byłem pracownikiem uczelni -- orzekali zawsze na moją korzyść.
    Niestety także bez względu na rzeczywistość. Od czasu, gdy pojęli, że
    z wyroku Ozorowskiego nie mogą korzystać z mojej pracy -- traktują
    mnie tak, jak i innych (obcych sobie) ludzi.

    Rozmowa z białostockimi sędziami nie ma sensu -- trzeba zaczekać, aż
    wejdą tutaj barbarzyńcy i poodcinają tym sędziom głowy. :) Wówczas
    sędziom tym nie spodobają się ,,orzeczenia'' islamistów, stanowiących
    ,,prawo'' w tym kraju. :)

    > Kazdy jest prawdomówny na swój sposób - wystarczy opanowac sztuke
    > relatywizowania...

    Prawnik (niemal wszyscy prawnicy, których poznałem) zazdrości fizykowi
    dorobku typu ,,zasada nieoznaczoności Heisenberg a''. :) Duchowni (których
    poznałem) także zazdroszczą -- akurat właśnie wtedy, gdy fizycy ogłosili
    panowanie nieoznaczoności, Ojciec Pio obwieścił swe bilokowanie. ;)
    (elektronowi wolno -- czemuż nie Ojcu Pio?!)

    Prawnik (i duchowny) to ambitny przygłup, którego intelekt nie dorasta
    do poziomu nie tylko fizyka, lecz nawet do poziomu przeciętnego człowieka
    pozbawionego wykształcenia, lecz którego ambicja przerasta możliwości
    ludzkiej mądrości w ogóle?

    Pisząc to, mam świadomość rzekomego podlizywania się Anatolowi Odzijewiczowi
    (matematykowi) -- dlatego wyjaśniam, że nie o to mi chodzi, aby podlizywać się
    czy zyskiwać względy tegoż człowieka bądź ludzi z jego otoczenia. Po prostu
    stwierdzam coś, :) a że moje stwierdzenie pasuje do oceny Odzijewicza -- to
    po prostu efekt niezamierzony, można by rzec -- uboczny.

    Równie dobrze mogę mówić, że wieczorem Słoneczko ,,zachodzi''...

    -=-

    Prawo (relatywistyczne ;) czy nie) nie daje możliwości sędziemu
    na odrzucanie dowodu bez zapoznawania się z treścią tegoż dowodu.
    Przypomnę, że nie chodzi o ,,lanie wody'', lecz o dokumentację
    medyczną ,,przyozdobioną'' podpisami i pieczęciami dwóch lekarzy
    specjalistów:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77.png

    Prawo (relatywistyczne ;) czy nie) nie daje możliwości ignorowania
    badań medycznych (refraktometrii oka, rezonansu magnetycznego kręgosłupa,
    rentgena, spirometrii, testów z alergenami) lecz odwrotnie -- nakazuje
    odrzucanie wszelkich osądów (biegłych czy innych osób) pozbawionych
    podstaw takich jak badania naukowe.

    Rozwydrzenie białostockich sędziów jest aż tak duże, gdyż sędziów w Polsce
    (dzięki prawu nadanemu przez samego Józefa Stalina) nikt nie może karać,
    czy choćby rozliczać z ich ,,pracy''. Kolejne ekipy władzy po Okrągłym
    Korycie :) obiecują Polakom wprowadzanie prawa, lecz siłowe rozwiązania
    nadal górują w tym kraju nad rozsądkiem czy prawem stanowionym.

    Sędziom (i innym ,,prawnikom'') polskim zależy na wtłaczaniu :) w ludzkie
    umysły przeświadczenia, iż rozprawa sądowa jest jak przedstawienie teatralne
    czy film -- raz Olbrychski jest Kmicicem, raz zaś Azją Tuhajbejowiczem...
    Nie ma w tym nic zdrożnego, gdyż to tylko płaszczyzna fantazji reżysera.
    Są wprawdzie filmy oparte o dokumenty, ale i one zawierają fabułę ,,kręcącą''
    widza -- niekoniecznie zgodną nie tylko z rzeczywistością, lecz nawet ze zdrowym
    rozsądkiem. Bywa przecież tak, że w jakimś filmie niskich lotów jakiś bohater
    stracił życie, które musiał odzyskać z uwagi na sprzeciw widzów czy po prostu
    niemożliwość kręcenia kolejnych odcinków...

    Prawnik nie dba o to, że drwi z rzeczywistości -- po wyjściu z budynku sądu
    (a raczej jeszcze przed wyjściem) weźmie do ręki PRAWDZIWE pieniądze (uzyskane
    za fikcyjną pracę) i kupi za te pieniądze prawdziwe towary czy prawdziwe usługi
    wyprodukowane przez ludzi żyjących w świecie rzeczywistym.

    Niestety ;) od czasu do czasu ów ,,prawnik'' wyjdzie na ulice (jak teraz KOD)
    aby protestować przeciwko czemuś. :) Tak naprawdę ów ,,prawnik'' protestuje nie
    przeciwko łamaniu prawa, lecz przeciwko rzeczywistości, której nie chce (i chyba
    już nie umie) podporządkować się -- nadęty pychą, utrzymywany w swej niekaralności
    przez mentalnych potomków Stalina i popierany przez tych, którzy za prawdziwe
    pieniądze otrzymywane od ,,prawników'' biją prawdziwą ,,pianę :) informatyczną''. :)

    Na razie w Polsce do głosu dochodzą ,,prawnicy'' opozycyjni. :)
    Niestety to nadal tylko ,,prawnicy''.

    Na szczęście na świecie do głosu dochodzą inni ludzie -- w USA dochodzi
    do głosu przedsiębiorca, a w świecie arabskim dochodzą do głosu islamiści,
    którym nie podoba się ,,relatywizm'' (jak to ujmuje Budzik -- piszę nie
    do Budzika, gdyż Budzik nie umie czytać aż tak długich wypowiedzi;
    długich, czy raczej -- naładowanych treścią) ,,prawniczy''.

    Białostocka sędzia (ta czy inna) wie o tym, że nie zbłaźnię się ulicznym protestem,
    więc drwi ze mnie w czasie rozprawy sądowej i niejako wyzywa mnie na uliczny
    ,,proces''.
    W efekcie Bóg wyciąga na ulice jej pobratymców -- KODujących bez skutku. :) (czy
    raczej
    z opłakanym skutkiem -- ,,prawnicy'' ośmieszają się)

    -=-

    Świat arabski ma swoich ,,prawników'' (odcinających głowy skazańcom za pomocą
    krótkich noży) zaś nasza rzeczywistość ma swoich ,,prawników'' -- komorników
    łupiących bezbronnych ludzi w majestacie ,,prawa'' czy ,,realatywizujacych''
    sędziów. Dla mnie te byty są niemal identyczne -- islamista obcinający głowę
    komuś, kto nie chce wierzyć w Allaha i białostocka sędzia odrzucająca WSZELKIE
    naukowe (medyczne i inne) badania, a nawet kwestionująca podstawy takie jak
    znaczenie znaku stojącego przed liczbą -- 'plus' czy 'minus' dla białostockich
    sędziów to jedna chwała!

    A dla Ciebie (Budziku) [końcówkę Budzik przeczyta... ale czy to uzna za końcówkę?...]
    ów 'plus' czy 'minus' to jedynie ,,relatywistka sądownicza''.

    'Zabił'
    czy
    'został zabity',

    'okradł'
    czy
    'okradziono go' -- to jedynie relatywistyka.

    Ważne, aby posiedzieć w czasie rozprawy, coś (cokolwiek! -- i tak nikt tego nie
    czyta)
    napisać i wziąć PIENIĄDZE, za które można kupić coś w świecie już nie
    relatywistycznym, ;)
    lecz w świecie rzeczywistym.

    -=-

    Na razie śmieję się, gdy widzę KODUjacych ,,prawników''.
    Za jakiś czas (mam taką nadzieję!) będę śmiał się,
    widząc odcinane głowy owych ,,prawników''.

    Na razie Putin (przybijany do ziemi sankcjami) wsparł koalicję tłukącą IS, lecz
    za jakiś czas (taka czy inna organizacja) będzie (także tu, na terenie Polski)
    odcinała (krótkimi nożami) głowy :) polskim ,,prawnikom''. :) A ja (jak teraz
    śmieję się z KODowników) będę śmiał się z nieszczęśników tracących swój bezecny
    ,,kapitel ciała''. ;)

    Razem ze mną śmiać się będą masy ludzi niszczonych dziś przez zupełnie bezkarnych
    przestępców ubranych/przyozdobionych w togi. :)

    -=-

    Dziś mogę krzyczeć:

    na pohybel KODującym

    zaś jutro będę tam mógł pokrzyczeć o innych dzisiejszych ,,prawnikach''.

    Każdemu zaś, kto będzie widział niestosowność w moim zachowaniu -- wskażę
    (nawet po swej śmierci) moje rozprawy i zauważę, że wszelkie rozmowy były
    jedynie ,,relatywistycznym przedstawianiem prawdy'' wg białostockich sądów. :)

    I w tym celu to piszę -- aby potomni zrozumieli, dlaczego islamiści odcinają
    scyzorykami :) głowy tak dobrym ludziom jak Ewa Łętowska, czy raczej kolejnym
    wcieleniom tejże pani...

    Jaką przyszłość budują ,,mONdrzy'' tego świata -- w takiej będOM żyli.
    I w takiej będą tłumaczyli się ze swej ,,relatywistyki'' tym, którzy
    nie będą rozumieli zawiłości ,,polskiego prawa'', odartego z zasad
    zmodyfikowanego ;) islamu.

    Dziś polscy ,,prawnicy'' trącą swe stołki przytwierdzone/umocowane ;)
    do koryt pełnych różnego, smakowitego jadła; jutro będą tracili swe głowy. :)
    Gdy będą tracili te swoje głowy -- zapewne znajdą czas na zapoznawanie się
    z tym, o czym dziś piszę. :) Niestety na rozmowę ze mną -- będzie wtedy za
    późno. Co najwyżej będzie można pogadać z tym, co po sobie zostawiłem
    ludziom żyjącym po mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_