  • 1. Data: 2016-05-06 12:10:23
    Temat: Gorący apel do polityków...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jest gorąco -- zbliża się lato... Mam zatem gorącą prośbę...
    Chcę kupić telefon w Chinach -- czy do czasu kupna mogłyby
    ucichnąć spory polityczne -- tak aby dolce poszły w dół?...

    I tak niczego mądrego nie dokonacie, bo tak czy siak politycy
    muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
    są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)

    -=-

    Polscy komornicy nadal są bezkarni; polskie sądy nadal wydają
    wyroki absurdalne i opierają się o nic; ZUS nadal morduje ludzi
    chorych i bezbronnych... Pod tym względem niewiele zmieniono
    w czasie półrocznych rządów PiS czy niemal rocznej prezydentury PiS...

    -=-

    Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej zapłacę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 2. Data: 2016-05-06 12:20:01
    Temat: Re: Gorący apel do polityków...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:nghqol$adq$1@node1.news.atman.pl...
    > muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
    > są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)

    Dlaczego "zazwyczaj" ?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2016-05-06 14:09:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 572c6fd9$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Dlaczego "zazwyczaj" ?

    Bo jestem ostrożny. :) Nie mogę zakładać nieistnienia
    takiej sytuacji, w której polityk nie jest pasożytem.

    Nie znam planet (pomijając Ziemię) zasiedlonych
    ludźmi, ale zakładam, iż być może taka planeta
    istnieje, bądź choćby zaistnieje. :)

    Muszę zawsze zakładać istnienie świata innego niż
    światy znane mi z obserwacji -- choćby zupełnie
    nieprawdopodobnego.

    -=-

    Wracając do polityków -- IMO lepsze (tańsze) by było
    płacenie politykom zasiłków_dla_bezrobotnych wyższych
    od obecnych pensji niż fikcyjne ,,zatrudnianie''.

    Przykładem może być ZUS -- choć ZUS niby pod politykę nie podpada.
    ZUS pochłania tylko kilka miliardów plnów rocznie, ale rzeczywiste
    koszty utrzymania ZUS są wielokrotnie wyższe z uwagi na demoralizację
    prowadzoną przez ZUS:

    -- wspieranie Płatnika wymuszającego kupno komputerów z Windows
    -- nauczanie nieuczciwości i niegospodarności
    -- budzenie nienawiści obywateli wobec państwa
    -- budzenie wśród [obywateli? raczej ogólnie...]
    ludzi poczucia bezsilności wobec ,,władzy''...

    De facto ZUS przyczynia się bardzo skutecznie do likwidacji instytucji
    państwa narodowego na rzecz budowania ,,państwa'' oligarchicznego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 4. Data: 2016-05-06 14:40:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ngi1i0$nii$1@node1.news.atman.pl...

    > "marfi" 572c6fd9$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Bo jestem ostrożny. :) Nie mogę zakładać nieistnienia
    > takiej sytuacji, w której polityk nie jest pasożytem.

    W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia pasożytem ze
    względu na tzw. "konflikt interesów".

    --
    marfi

  • 5. Data: 2016-05-06 15:05:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 572c90dd$0$682$6...@n...neostrada.pl

    > W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia pasożytem ze względu na
    tzw. "konflikt interesów".

    Nie widzę tego zakazu -- toż polityk może żyć z oszczędności...
    Nadto poseł otrzymuje dietę a minister -- pensję...

    -- jestem na diecie
    -- o, to utuczysz się jak świnia... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 6. Data: 2016-05-06 15:17:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jest gorąco -- zbliża się lato... Mam zatem gorącą prośbę...
    >Chcę kupić telefon w Chinach -- czy do czasu kupna mogłyby
    >ucichnąć spory polityczne -- tak aby dolce poszły w dół?...

    a) twoj badziewny telefon nie jest wazniejszy niz dobre zmiany w kraju
    :-P
    b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski
    telefon !
    c) nie wiem czy wiesz, ale rzad planuje opodatkowac towary z chin,
    wiec kup telefon jeszcze dzis :-)

    >Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej
    >zapłacę.

    Obligacje skarbowe kup, to dolar bedzie tanszy :-P

    J.

  • 7. Data: 2016-05-06 15:25:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > W Polsce chyba prawo zabrania czynnemu politykowi niebycia
    > pasożytem ze względu na tzw. "konflikt interesów".

    Nie calkiem/prawie wcale nie.
    Poslowie np moga byc dwoch kategorii - "zawodowy posel" i "spoleczny
    posel", ktory ma tez inna posade.
    Ten inny dostaje mniejsza diete.

    A przeciez polityk to niekoniecznie posel/minister/czlonek rady
    nadzorczej spolki SP i z czegos zyc musi.

    Ale przy niektorych stanowiskach sa ograniczenia.
    Np wojt, burmistrz i prezydent miasta.

    Wielu politykow jest na urlopie w uczelni - ale urlopie bezplatnym.

    J.

  • 8. Data: 2016-05-06 15:29:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon
    > !

    Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce
    telefonu?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2016-05-06 15:42:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/06/2016 10:29 PM, marfi wrote:

    > Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce
    > telefonu?

    Telefon na węgiel, klawiatura w formie krzyża...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2016-05-06 15:51:15
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/06/2016 10:25 PM, J.F. wrote:

    > Wielu politykow jest na urlopie w uczelni - ale urlopie bezplatnym.

    Bo teraz to się robi w drugą stronę: Sejm płaci studentom ponad 20 tys.
    zł miesięcznie za bycie studentem i nieprzychodzenie do pracy (tzn. do
    Sejmu):

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5139
    84,pawel-szalamacha-urlop-posel-harvard-studia-dieta
    -uposazenie.html

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com