    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Date: Tue, 10 May 2016 18:43:36 +0200

    dyskusyjnych:XnsA604AE05FB64Abudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z
    >premierem
    >Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

    Ale kto placil, bo jesli z funduszy wlasnych partii, to niech im
    pojdzie na zdrowie :-)

    >Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja.
    >Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej
    >swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie
    >tym, ze
    >jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

    Nie wiem jaki zakres tej kolacji, ale jak ma byc wydzielone
    pomieszczenie, poczekalnia dla borowikow, przekaska moze nawet, byc
    moze czas na kontrole bezpieczenstwa - to cena rosnie :-)
    Przy czym tamte osmiorniczki to niewatpliwie bylo spotkanie sluzbowe,
    a pozegnanie sedziego ... no, nie wiem czy powinno byc za sluzbowe
    pieniadze :-)

    J.