  • 1. Data: 2016-05-09 17:14:05
    Temat: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://niezalezna.pl/79784-tak-baluje-trybunal-jak-r
    zeplinski-z-kolegami-zegnali-sedziego-granata#.VySgO
    RNGWr0.facebook

    W związku z końcem kadencji sędziego Mirosław Granata, odbyła się huczna impreza
    pożegnalna.
    Sędziowie Trybunału Konstytucyjnego z prezesem Rzeplińskim na czele wraz z
    zaproszonymi gośćmi
    udali się do popularnej warszawskiej restauracji. ,,Służbowa kolacja'', jak ją
    oficjalnie określono
    kosztowała podatników ponad 9 tys. zł.

    Toż to mniej niż połowa miesięcznej pensji prezesa. :)
    Chyba tyle kosztował napiwek, nie cała impreza. :)

    Jak wynika z ustaleń ,,Wiadomości'' TVP1 kolacja oficjalnie potraktowana została
    jako ,,służbowa'',
    jednak menu imprezy było doprawdy imponujące. Koszt imprezy wyniósł bowiem aż 9186
    zł.

    A może sędziowie mają inne ;) stawki w publicznych lokalach? :)

    Takie pożegnanie to impreza na miarę wesela skojarzonego ze ślubem -- ktoś
    widział tak tanie wesele tak ważnych osób? :) A może to ja czegoś nie rozumiem?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 2. Data: 2016-05-09 17:30:33
    Temat: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/10/2016 12:14 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > kosztowała podatników ponad 9 tys. zł.
    >
    > Toż to mniej niż połowa miesięcznej pensji prezesa. :)
    > Chyba tyle kosztował napiwek, nie cała impreza. :)

    Ale płacili gotówką, kartą czy przelewem? Każdy za siebie, czy
    Rzepliński za wszystkich? I ilu ich tam dokładnie było?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-05-10 14:49:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 May 2016 17:14:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    jako ,,służbowa'',
    > jednak menu imprezy było doprawdy imponujące. Koszt imprezy wyniósł bowiem aż

    No dobrze, ale czy jedli ośmiorniczki?
    Teraz w dobrym tonie jest jadło narodowe, czyli kasza z burakami. Mam
    nadzieję, że grupa kolesi wpisała się w ten klimat.

    Przy okazji: może wiesz co i gdzie jadał Szałamacha podczas studiów w USA?
    Pobierał równocześnie diety poselskie, przeto chyba nie stołował się w KFC.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2016-05-10 15:03:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    napisał(a):

    >No dobrze, ale czy jedli ośmiorniczki?

    Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych
    sedziow doliczyc, ale koszt na osobe mniej wiecej wyszedl taki sam :-)

    >Teraz w dobrym tonie jest jadło narodowe, czyli kasza z burakami. Mam
    >nadzieję, że grupa kolesi wpisała się w ten klimat.

    Ale to bardzo dobra restauracja musiala byc, zeby kasza z burakami
    ~1000zl od osoby kosztowala :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-05-10 15:43:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 May 2016 15:03:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych
    > sedziow doliczyc,

    Swoją drogą, to ciekawe zagadnienie prawne, czy sędzia nie dopuszczony do
    orzekania albo niezaprzysiężony może spożywać.
    Liczę na flejma, który zagmatwa - bo na wyjaśnienia nie liczę - tę
    fundamentalną kwestię.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 6. Data: 2016-05-10 16:59:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Alkohol w pracy?

    -----

  • 7. Data: 2016-05-10 17:45:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" gwo5nl2w6hc8.e4riyw3alure$....@4...net

    9186 zł.

    > No dobrze, ale czy jedli ośmiorniczki?
    > Teraz w dobrym tonie jest jadło narodowe, czyli kasza z burakami. Mam
    > nadzieję, że grupa kolesi wpisała się w ten klimat.

    Teraz już wszystko jasne -- kasza i buraki w ekskluzywnym wydaniu to koszt właśnie
    kilku kpln.

    > Przy okazji: może wiesz co i gdzie jadał Szałamacha podczas studiów w USA?
    > Pobierał równocześnie diety poselskie, przeto chyba nie stołował się w KFC.

    Niech zgadnę... W McDonald's? ;)

    http://mcdonalds.pl/

    > uzdrawiam

    Ogólnie czy tylko duchowo? ;)

    > "Znam ja ich wszystkich, same łajdaki. Całe miasto takie: łajdak na łajdaku
    > jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porządny człowiek:
    > prokurator, ale i ten - prawdę mówiąc - świnia"
    > Nikołaj Gogol

    http://pl.hum.polszczyzna.narkive.com/RNJL7cje/andrz
    ej-waligorski-kto-wie-gdzie-znajd-to-i-owo

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 8. Data: 2016-05-10 17:46:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Może -- sędzia w RP stoi ponad wszelkim prawem -- także ponad prawem Boskim.
    Na tym polega włada sądownicza w Polsce -- sędzia tworzy wszelkie prawa,
    w tym i prawo grawitacji. Niestety nieodpowiedzialne jednostki (Bóg chociażby)
    lekceważą prawa polskich sędziów, przez co pijany sędzia może zachwiać się,
    a nawet upaść i stoczyć się do rynsztoka, o ile takowe coś napotka na swej
    drodze życiowej.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    " ąćęłńóśźż" ngst16$nht$...@n...news.atman.pl

    Alkohol w pracy?

    -----

  • 10. Data: 2016-05-10 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych
    > sedziow doliczyc, ale koszt na osobe mniej wiecej wyszedl taki sam :-)

    Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z premierem
    Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

    Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja.
    Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej
    swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie tym, ze
    jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

    Pewnie ze mogliby za swoje, ale czy którakolwiek partia obieca coś takiego?
    Bo robic z tego zarzut jakiejs pojedynczej, konkretnej grupie, kiedy robią
    tak wszyscy...

  • 9. Data: 2016-05-10 18:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    > orzekania albo niezaprzysiężony może spożywać.
    > Liczę na flejma, który zagmatwa - bo na wyjaśnienia nie liczę - tę

    Te kwestie wyjasniono juz - sedzia prawidłowo wybrany przez sejm, jest
    sedzią i koniec.
    Czy go dopuszczono do orzekania, czy przyjeto slubonie to sprawy wtórne.