  • 31. Data: 2005-06-22 14:58:59
    Temat: Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to o cięciu cytatów co żart jest?

    Nie, nie jest. To tylko taki zwykły przejaw szacunku dla współdyskutantów i
    ich czasu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 32. Data: 2005-06-22 15:02:48
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Glenn wrote:

    > Nie, nie jest. To tylko taki zwykły przejaw szacunku dla współdyskutantów i
    > ich czasu.

    chodzi mi o to, że sam nie wyciął cytatu

  • 33. Data: 2005-06-22 15:06:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > chodzi mi o to, że sam nie wyciął cytatu

    A ja tak ogólnie :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 34. Data: 2005-06-22 17:36:03
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Rafał Krupiński napisał:

    > chodzi mi o to, że sam nie wyciął cytatu

    Tak nie wyciąłem a wiesz czemu? Bo odpowiadając na jego wiadomość
    zgodnie z netykietą (poniżej tekstu) stwierdziłem, że się zainteresuje
    tym że ktoś odpisał i przejdzie na sam dół wiadomości. Pokazałem też
    przy okazji bezsens tego co on robi - cytowanie całej wiadomości tylko
    po to by dopisać jedno zdanie na końcu. Niestety działania takich
    "czytelników" niusów są niczym innym jak śmieceniem.

    K.

    --
    FAQ grupy dyskusyjnej _pl.biznes.banki_
    http://faq4pbb.netforia.pl/

  • 35. Data: 2005-06-22 20:50:58
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Krystek napisał(a):

    > W PeKaO SA minimum 20 zł.

    Być może. Kiedyś "oryginalne" maszyny Pekao wypłacały dziesiątkami,
    natomiast bankomaty "odziedziczone" po BDK (a być może również PBG i
    BDKS) dawały min 20-tki.
    Dychy były też w LG przed wchłonięciem przez Nordeę.

    Przemek

  • 36. Data: 2005-06-22 20:52:41
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > 20 PLN - PKO BP

    > 10 PLN - KretytBank
    ??? Ja się spotkałem w KB wyłącznie z 20 i 100...

    Przemek

  • 37. Data: 2005-06-22 22:49:44
    Od: maHo <m...@p...net>

    Grzexs wrote:

    > Kiedyż jeszcze BGŻ, ale teraz, to nie wiem. Było tak "podaj kwotę (nie
    > mniej niz 50 zł)" - 50 - wypluł 5 x 10 zł!

    Kiedyś bankomaty PKO przy wpisaniu np. 87.30 mówiły "kwota musi być
    podzielna przez 20". Po czym wpisywało się 90, i wypłacało 50+2*20.
    Oczywiście 90 jest jak najbardziej podzielne przez 20 :):)

    pozdrav

    maHo

  • 38. Data: 2005-06-23 06:06:14
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Dziesiatki wyplaca bankomat ING.

    Pekao też kiedy wypłacały. Nawet pamiętam jak dostałem
    200zł po 10, bo większych nominałów im brakło (hehe bankomat
    w banku :) )

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 39. Data: 2005-06-23 06:40:01
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Krystek wrote:

    > Tak nie wyciąłem a wiesz czemu? Bo odpowiadając na jego wiadomość
    > zgodnie z netykietą (poniżej tekstu) stwierdziłem, że się zainteresuje
    > tym że ktoś odpisał i przejdzie na sam dół wiadomości.

    zapewniam cię, że gdyby twoja uwaga była jedyną treścią twojego posta
    *też by zauważył*

    > Pokazałem też
    > przy okazji bezsens tego co on robi - cytowanie całej wiadomości tylko
    > po to by dopisać jedno zdanie na końcu.

    czyli dałeś zły przykład swoim postępowaniem poprostu. Dopóki nie masz w
    ręku bejsbola, sam musisz się trzymać reguł które propagujesz.

    > Niestety działania takich
    > "czytelników" niusów są niczym innym jak śmieceniem.

    i dlatego prócz wskazywania na netykietę i ogólnie zwracania uwagi,
    należy dawać też dobry przykład

  • 40. Data: 2005-06-23 07:05:59
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-22 13:18:09, m[...] napisał(a):

    > najprawdopodobniej jakość banknotu odbiegająca od norm -

    Hahahaha! Jak zawsze.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke