  • 1. Data: 2005-06-22 09:32:58
    Temat: potrzebuje kredyt gotowkowy...
    Od: "carloss" <m...@c...onet.pl>

    15000/5lat, ale jest problem... nie mam zdolnosci kredytowej, place miesiecznie
    rate za kredyt mieszkaniowy - 1000, a zarabiam niecale 2000netto. W sumie
    zadnych kosztow wiecej nie ponosze, bo mieszkam z rodzicami, wiec spokojnie
    dalbym rade, ale banki inaczej uwazaja :(
    mozecie cos doradzic? kredytu kosolidacyjnego raczej nie chce...
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-22 10:15:03
    Temat: Re: potrzebuje kredyt gotowkowy...
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    jesli masz faktycznie 2000 netto to spróbuj w GEMoneyBank max mozesz 13500
    na 36 rat

  • 3. Data: 2005-06-22 12:10:48
    Od: "pentagraal" <p...@p...fm>

    możesz skontaktoweać się z konsultantem Bankiera, który bezpłatnie udzieli
    Ci porady.
    Wypełnij wniosek a konsultant odezwie się do Ciebie.

    http://www.bankier.pl/sp/neila/

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-22 18:51:24
    Od: "Helmar" <m...@p...fm>

    Podwyzszenie kredytu o ile twój bank ma taka opcję. Jeśli nie ma to zmień
    go.