  • 1. Data: 2005-06-22 08:33:09
    Temat: Nordea, co się z nimi dzieje ?!
    Od: "Mona" <w...@o...pl>

    Witajcie!
    Chciałam się z Wami podzielić ciekawostką z Banku Nordea, który ma dziwne
    podejście do swoich klientów !
    Jeżeli myślicie o kredycie w ich banku to nie jest to taka łatwa sprawa.
    Po prostu po spotkaniu z ich doradcą nic się dosłownie nie wie, nawet czy jest
    zdolność kredytową i jakie można uzyskać oprocentowanie!
    Nie posiadają nawet tzw. kalkulatora ?!
    W każdym innym banku trwa to dosłownie kilka minut, tutaj należy złożyć
    stosowne dokumenty i czekać na odpowiedż z banku (ok. 2 tygodnie), czy się
    kwalifikujesz?

    Pozdrawiam wszystkich potencjalnych kredytobiorców.

  • 2. Data: 2005-06-22 09:02:27
    Temat: Re: Nordea, co się z nimi dzieje ?!
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

> [...]
    > się kwalifikujesz?
    > Pozdrawiam wszystkich potencjalnych kredytobiorców.

    Hmm... dziwne Może trafiłas na jakiś dziwny oddział? Ja po swoich przygodach
    z BPH jestem zdziwiony profesjonalizmem pracowników Nordei (oddział w
    Warszawie w Atrium). Już przy pierwszym spotkaniu miałem wszystkie
    wyliczenia zrobione, wstępnie określoną zdolność kredytową, po
    skompletowaniu dokumentów odpowiedź była po kilku dniach. Pozytywna. Sama
    sprawa przedlużyła się trochę bo mi się przy okazji refinansowania kredytu w
    z BPH zachciało podwyższyć kwotę. Pani przy mnie podarła już przygotowaną
    umowę i po czterech dniach miałem przyznany ponownie kredyt, tym razem już
    wyższy. Obsługa miła, sprawna.

    Pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-06-22 10:08:10
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > umowę i po czterech dniach miałem przyznany ponownie kredyt, tym razem już

    Nawidoczniej trafiłeś na odpowiednie i kompetentne osoby, ja niestety byłam w
    oddziale we Wrocławiu.